Mycobacterium komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 Nie wiem o co ci z tym chodzi. Przeczytaj jeszcze raz, teraz ze zrozumieniem, może "bzdurna wypowiedź" okaże się być "wcale nie taką bzdurną" // ..
dworek komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 (edytowane) Gościowi dysk chrobocze, bo praca głowic jest w tym modelu głośna, a Ty pitolisz coś o parkowaniu. Jego dysk zaparkował 5 razy z racji wyłączenia HDD . Co mam czytać jeszcze raz bo nie rozumiem. Koło pióra mi lata w co wierzysz, komu wierzysz, to czym się zajmuje nie powinno stanowić kręgu twoich zainteresowań. Wszak to co piszesz obnaża Twoją niepodważalną wiedzę ... Co do tego "pióra" to Ciebie rozumiem. Nie jesteś w stanie potwierdzić swoich rewelacji stąd i taka odpowiedz. Co do mojego zainteresowania czym się zajmujesz , nic takiego nie miało miejsca , także zdaje ci się tylko.
Mycobacterium komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 a ty pitolisz coś Poszukaj równego sobie kretyna do takiej dyskusji ..
dworek komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 Poszukaj równego sobie kretyna do takiej dyskusji .. No tak , z takimi silnymi argumentami to nie mamy co dyskutować. Dobranoc.
Mycobacterium komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 No tak , z takimi silnymi argumentami to nie mamy co dyskutować. O czym dyskutować. To prawda. Dobrej nocy.
dworek komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 Dzień dobry. Cyt z http://www.itfocus.pl/porady-ekspertow/dysk-twardy-czy-warto-naprawiac "Nawet producenci w zdecydowanej większości przypadków nie naprawiają HDD, bo wiedzą, że jest to bezskuteczne. Dysk, który trafia do nich w ramach gwarancji, najczęściej jest wymieniany na nowy, ale dane wówczas przepadają Materiał przygotowany przez firmę HDLab" Ja bym popytał jeszcze na elektrodzie - skoro forum znasz ( temat linkowany nie Twój czasem ? To by "absolutny" sprzeciw wyjaśniało ) o prostotę naprawy nowoczesnych HDD i ich projektowania pod tym kątem. A niech tam sam coś zacytuje z elektrody. "A i tak nie przywrócą dysku już uszkodzonego do życia chyba, że wymienią 50% jego podzespołów co jest nie opłacalne ale robią to producenci np. w przypadku dysków tak zwanych po serwisowych Seagate z zielona obwolutą na reklamacje . Jaki ich jest stan ? Odpowiedzą ci ludzie, którzy dostając taki dysk mają go gorszego niż ten, który oddali i wysyłają po 3-4 razy na reklamacje takie dyski. (To kolejny powód dlaczego dysków się nie naprawia)" Także co do napraw takie są opinie. Skala napraw jakaś tam niewielka jest, a zważywszy że robi to od dawna Seagate, WD dla ścisłości nie od niedawna bo też dłuższy czas, to co tu krzyczeć i dym robić pt. "Absolutnie nie kupować WD ! Kupisz nowy dysk, dostaniesz w ramach gwarancji używany."
Mycobacterium komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 (edytowane) Nawet producenci w zdecydowanej większości przypadków nie naprawiają HDD, bo wiedzą, że jest to bezskuteczne. Gratuluje firmie HDLab dobrego poczucia humoru, zapewne nie odnieśli się w tym przekonującym Ciebie artykule (jak większość pewnie artykułów krążących po sieci) do WD. A i tak nie przywrócą dysku już uszkodzonego do życia chyba, że wymienią 50% jego podzespołów co jest nie opłacalne ale robią to producenci np. w przypadku dysków tak zwanych po serwisowych Seagate z zielona obwolutą na reklamacje . Jaki ich jest stan ? Odpowiedzą ci ludzie, którzy dostając taki dysk mają go gorszego niż ten, który oddali i wysyłają po 3-4 razy na reklamacje takie dyski. (To kolejny powód dlaczego dysków się nie naprawia) Wyrywasz z jakiegoś kontekstu, bzdurę kompletną, mało tego, nie czytasz tego co napisałem wcześniej :) Skala napraw jakaś tam niewielka jest, a zważywszy że robi to od dawna Seagate, WD dla ścisłości nie od niedawna bo też dłuższy czas, to co tu krzyczeć i dym robić pt. Skala jest ogromna, jak zwykle patrzysz przez pryzmat jednostek opierając się o czarujące artykuły w sieci :), jednak tak jak napisałem wcześniej: naprawiają również te, które zeszły już z linii produkcyjnych, jeśli naprawa nie przewyższa kosztów produkcji.
dworek komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 (edytowane) Gratuluje firmie HDLab dobrego poczucia humoru No jasne , wiarygodność gościa który nie odróżnia parkowania głowic od ich pracy zapewne jest większa. Gratuluje poczucia humoru. Skala jest ogromna, Rzeczywiście ogromna , tak ogromna, że mamy paru krzykaczy na krzyż i nic więcej. A może wskażesz gdzie ten ogrom. Temat na elektrodzie ? Twój pojedynczy głos na ForumPc ? Konkrety jakieś? skoro to taka ogromna skala. Taka ogromna, że aż na "morele" czekasz...Też bym chciał czegoś więcej poza pojedynczymi głosami niezadowolonych krzykaczy się dowiedzieć. Jeśli jest ktoś z Morele, bardzo proszę o obszerny komentarz, może dowiemy się czegoś nowego ...
Mycobacterium komentarz 3 listopada 2013 komentarz 3 listopada 2013 No jasne , wiarygodność gościa który nie odróżnia parkowania głowic od ich pracy, jest zapewne większa. Gratuluje poczucia humoru. Popatrz jak ty ładnie to sobie wytłumaczyłeś w swojej głowie, która (jak by poczytać kilka twoich postów) miała (biorąc pod uwagę powyższą wypowiedź) bardzo dużo pracy.. zeczywiście ogromna , tak ogromna, że mamy paru krzykaczy na krzyż i nic więcej. A może wskażesz gdzie ten ogrom. Temat na elektrodzie ? Twój pojedynczy głos na ForumPc ? Konkrety jakieś? :) musisz się z tym pogodzić, dasz radę .. Taka ogromna, że aż na "morele" czekasz...Czekaj dalej. Czekam dalej ..
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.