radek.rk75 utworzono 23 października 2013 utworzono 23 października 2013 Mam nowy laptop ACER V3-771G i5-3230M 4GB 500GB GF730M 2GB Gdy po paru minutach normalnego użytkowania chcę włączyć jakąś grę wyskakuje BlueScreen. Dzieje się tak również czasami, gdy oglądam film. Wszystkie sterowniki mam zainstalowane z płyty dołączonej do laptopa, oprócz tych od karty graficznej- są to najnowsze ze strony GeForce 331.58 Temperatura GPU w spoczynku 40c, CPU 50c System Windows 7 SP1 x64 świeżo zainstalowany na sformatowanej partycji Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 9f BCP1: 0000000000000003 BCP2: FFFFFA8004ED4A10 BCP3: FFFFF800047E83D8 BCP4: FFFFFA800A6BE010 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\100713-28766-01.dmp C:\Users\Radosław\AppData\Local\Temp\WER-44397-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Youki komentarz 23 października 2013 komentarz 23 października 2013 Spakuj i wrzuć na jakiś upload pliki z folderu minidump to jutro je sprawdzę.
radek.rk75 komentarz 23 października 2013 Autor komentarz 23 października 2013 (edytowane) Teraz folder minidump mam pusty, bo przeinstalowałem system. Ten opis BlueScreena u góry jest jeszcze sprzed przeinstalowania.
Youki komentarz 24 października 2013 komentarz 24 października 2013 To jak wyskoczy Ci bluescreen to w folderze Minidump powinien utworzyć się plik i wtedy go wyślij .
radek.rk75 komentarz 26 października 2013 Autor komentarz 26 października 2013 https://mega.co.nz/#!eYIV2ZgJ!ZHxn_0WuJZ2aH7xz74wvxFCcTAE2pr9B56nChJRDH5U
Youki komentarz 26 października 2013 komentarz 26 października 2013 Sprawdz czy sterowniki do płyty głównej są aktualne. Następnie wykonaj aktualizacje sterowników do karty graficznej nVidia. Jeśli obecne są aktualne to je odinstaluj, wyczyść rejestr oraz zainstaluj na nowo.
radek.rk75 komentarz 27 października 2013 Autor komentarz 27 października 2013 Wszystkie sterowniki są raczej aktualne, bo ściągałem ze strony Acer'a. Czy problem może leżeć po stronie sprzętu? Jeżeli tak, to wyślę laptopa do reklamacji.
Youki komentarz 28 października 2013 komentarz 28 października 2013 Wykonaj to jeszcze : Jeśli obecne są aktualne to je odinstaluj, wyczyść rejestr oraz zainstaluj na nowo.
Grzechu16 komentarz 29 października 2013 komentarz 29 października 2013 (edytowane) Witam. Mam podobny problem i postanowiłem nie zakładać nowego tematu. Czy ktoś obeznany w temacie mógłby rzucić okiem na pliki powstałe po wystąpieniu BSOD? Ten najnowszy BSOD to plik 102913-15178-01.dmp, ale wrzuciłem też dwa pozostałe. Od razu zaznaczę, że w grze występował problem z teksturami a pomocne w rozwiązaniu problemu było zainstalowanie starszej wersji sterowników. Problem tekstur został rozwiązany ale mam wrażenie, że to właśnie przez te sterowniki zdarza się, że wszystko się zatnie i po chwili komputer się resetuje. Tutaj pliki opisujące problem: http://speedy.sh/S3JSg/Minidump.rar Z góry dziękuję za rzucenie okiem. Pozdrawiam, Grzesiek.
Youki komentarz 30 października 2013 komentarz 30 października 2013 @Grzechu Przetestuj pamięci RAM, każdą pamięć osobno za pomocą programu memtest86+ http://www.forumpc.pl/tutorials/article/9-sprawdzenie-pamięci-ram-za-pomocą-programu-memtest86/
radek.rk75 komentarz 31 października 2013 Autor komentarz 31 października 2013 @Youki Zrobiłem tak jak mówiłeś: odinstalowałem wszystkie stery, czyszczenie rejestru i zainstalowałem wszystkie ze strony Acer'a i dalej to samo. Nawet jak zostawiłem włączonego laptopa "na pulpicie" to po jakimś czasie wyskoczył bluescreen :/ Dodam jeszcze, że zaktualizowałem BIOS do najnowszej wersji. Spróbuję jeszcze zainstalować Windows 8.1 i zobaczę jak bedzie na tym systemie. Jak bedzie dalej tak samo to chyba pozostaje mi wysłac laptopa do reklamacji, zeby sprawdzili czy wszystko z nim w porządku.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.