bioly05 utworzono 18 października 2013 utworzono 18 października 2013 Witam mam problem z moim laptopem Acer Aspire 5732 Z . Oto bluescreen: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.4 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 24 BCP1: 00000000001904FB BCP2: FFFFF880088AA758 BCP3: FFFFF880088A9FB0 BCP4: FFFFF880012B500E OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\101813-17674-01.dmp C:\Users\Ziarczysty\AppData\Local\Temp\WER-30232-0.sysdata.xml
Youki komentarz 18 października 2013 komentarz 18 października 2013 Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload to sobie je sprawdzę.
bioly05 komentarz 19 października 2013 Autor komentarz 19 października 2013 Spakuj pliki z folderu Minidump i wrzuć na jakiś upload to sobie je sprawdzę. http://speedy.sh/uA8Fp/Minidump.rar
Youki komentarz 20 października 2013 komentarz 20 października 2013 Błąd wyskakuje losowo czy podczas wykonywania jakiś czynności ? Sterowniki masz aktualne ? Sprawdz pamięci RAM , każdą pamięć osobno za pomocą programu Memtest86 http://www.forumpc.pl/tutorials/article/9-sprawdzenie-pamięci-ram-za-pomocą-programu-memtest86/
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.