akebono utworzono 9 października 2013 utworzono 9 października 2013 (edytowane) Mam problem z aktywacją Visty, system mam oryginalny na płytce. Jakiś czas temu zmieniałem dysk twardy, zainstalowałem na nowym system z plyty i jest problem z aktywacją produktu. Wyskakuje powiadomienie, że klucz jest już używany. Czy to dlatego, że starego dysku nie sformatowałem przed instalowaniem systemu na nowym dysku ? Jak moge rozwiązać ten problem ? Do aktywacji zostało mi 10 dni, a skoro mam oryginalny system, to chciałbym, żeby taki został. ps. zmieniłem też gpu, jak by to mogło mieć jakikolwiek wpływ
Rekomendowana odpowiedź Ten post jest popularny. hulk69 komentarz 9 października 2013 Rekomendowana odpowiedź Ten post jest popularny. komentarz 9 października 2013 zadzwoń sobie do Microsoft i dokonaj aktywacji telefonicznej. Nr tel. 008001211654 2
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.