x-kom hosting

Problem z aktywacją Visty

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: hulk69 ,
akebono
utworzono
utworzono (edytowane)

Mam problem z aktywacją Visty, system mam oryginalny na płytce. Jakiś czas temu zmieniałem dysk twardy, zainstalowałem na nowym system z plyty i jest problem z aktywacją produktu. Wyskakuje powiadomienie, że klucz jest już używany. Czy to dlatego, że starego dysku nie sformatowałem przed instalowaniem systemu na nowym dysku ? Jak moge rozwiązać ten problem ? Do aktywacji zostało mi 10 dni, a skoro mam oryginalny system, to chciałbym, żeby taki został.

 

ps. zmieniłem też gpu, jak by to mogło mieć jakikolwiek wpływ

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.