x-kom hosting

Błąd Windows 7 bsod (wielki problem)

trophy250
utworzono
utworzono

Witam. Wczoraj miałem przykrą sytuację z moim laptopem dell vostro 1700 :/ Chodził normalnie do póki nie zamknąłem klapy (wszedł w stan wstrzymania) po próbie odpalenia niestety nie zdołałem odpalić systemu :/ jestem informatykiem ale w tym przypadku to już nie mam głowy :/ różne były przypadki ale ten jest jakiś wyjątkowy :/ na początku laptop odpalał się przez dell media. ale pojawia się błąd BSOD 0x00000073(0x00000001,0xc000017D,0x00000004,0xF6B84BB8) Nie wiem o co chodzi :/ podejrzewam błąd sterowników karty graficznej. Ale w każdym trybir próbowałem odpalić system i nic :/ przywracania systemu nie zrobię bo n ei zrobiłem wcześniej punktu przywracania. Robiłem skanowanie chkdsk...  i nic. Nawet chciałem przywrócić mbr. Nic nie daje. Jest to windows 7 ultimate. Co możecie mi poradzić?? Dodam, że przed moim użytkowaniem laptopa w ten trefny dzień to mój młody brat coś ściągał nie mam pojęcia co. Nie mam w ogóle dostępu do systemu. Co mogę z tym zrobić aby nie stracić danych?? bo wydaje mi się po tym co kombinowałem, że bez formata się nie obejdzie :/ Pomóżcie chłopaki.

Youki
komentarz
komentarz

Ile miałeś wolnego miejsca na dysku twardym ? 

trophy250
komentarz
komentarz

na dysku systemowym mam wolne około 30GB chyba . Doczytałem, że ten błąd jest spowodowany przez uszkodzenie rejestru. Nie miałem wcześniej kopii rejestru. Jak mogę podmienić te pliki w c:\windows\system32\config??

Youki
komentarz
komentarz

Zainstaluj jakąś wersje Linuxa i zgraj sobie na początek dane, jeśli masz coś ważnego.

trophy250
komentarz
komentarz

teraz mam odpalony slax live cd. Nie chcę robić formatu. Robiłem też to http://www.hotfix.pl/przywracanie-systemu-windows--a58.htm w punkcie 4. Ale podczas kopiowania default i software wyskakuje błąd, że takich plików nie ma.


Teraz wyskoczył BSOD 12A. 

trophy250
komentarz
komentarz