x-kom hosting

Gamebooster i pytanie odnośnie karty graficznej.

oskaru1234
utworzono
utworzono

Hey.

 

Znalazłem na youtube pod jakimś filmem wzmiankę o GameBoosterze, że niby to program co poprawia wydajność. Postanowiłem popatrzyć co to za programik i okazało się, że w teorii ma zwiększyć fps w grach poprzez wyłączenie zbędnych procesów oraz zrobieniu paru tam innych rzeczy (nie wiem jakich, nie znam się :P). Poczytałem opinie i.. były.. różne. Niektórzy piszą, że program im działa wprost wyśmienicie. Inni, że im nic to nie pomaga. Jeszcze inni, że program działa przy zaśmieconym komputerze. A i jeszcze inni przyznają, że "jadą" na tego typu programach od lat ale, że niby zmniejszają one żywotność komputera. Czy to znaczy, że mój czteroletni (ale podkręcony) komputer może przez ten program.. no nie wiem.. spalić się? Chodzi mi tu głównie o zasilacz. Nie wiem jaki mam model ani nie chcę o tej godzinie rozkręcać komputera więc na razie wam nie podam ale jak trzeba będzie to z chęcią się "pobawię" :P A skąd w ogóle takie przypuszczenie? Otóż jedna osoba napisała, że w jej starym laptopie gdy uruchomiła ten program coś "błysnęło i huknęło". Okazało się, że zasilacz się spalił. Znalazłem także drugi taki komentarz lecz jak dwie osoby napisały - był on bez sensu. Sam także tak uważam, bowiem komentujący.. zaprzeczał sam sobie. Ale do rzeczy. Co myślicie o tym programie? Czy komputer może przez niego ucierpieć? Czy on naprawdę działa? 

 

Co do karty graficznej..