x-kom hosting

Własna strona/ forum

kamilox
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam! Jestem dopiero w 1 klasie technikum informatycznego i chciałem założyć własne forum. Nasuwa mi się wiele pytań gdyż pierwszy raz tak się zaangażowałem w to. Stronę (html) chciałbym napisać w notatniku, nie są to jakieś amatorskie strony, śmiało można powiedzieć że zaawansowane nie tylko według mnie a nawet nauczycieli informatyki w mojej szkole. Pytanie mam odnośnie forum, no bo strona a forum to 2 różne sprawy tak? stronę sam sobie napiszę i chcę ją opublikować na płatnym hostingu. Jak to jest? forum też muszę napisać samemu czy dostanę na hostingu własne, i ja będe mógł nadać jej tytuł i ogólnie temat, o czym ma być itp. Więc nie wiem czy forum dostanę i będe na własnej stronie mógł stworzyć odnośnik do niej czy jak to jest. Bo przyznam że forum własnego nie dam rady napisać, jestem dopiero w 1kl a z forum pewnie roboty od cholerki. Ja znam tylko html więc myślałem nad zrobieniem strony i nadanie odnośnika na forum które dostanę gotowe. Bardzo proszę o odpowiedź i dziękuję z góry:)

Gość
komentarz
komentarz

doczepiam się do pytania. też jestem w 1kl technikum informatycznego i będziemy robić strony. i szukam jakiegoś darmowego dobrego i łatwego na początek programu do robienia w html i css stron. równie dobrze mogę zrobić w notatniku. ale teraz nasuwa się jakiś dobry poradnik czy coś do zrobienia tej że strony.

oswietleni
komentarz
komentarz

Jeżeli chodzi o forum to chyba najlepszym rozwiazaniem jest skrypt phpbb, to takie forum jak to tutaj, jezeli potrafisz pisac zaawansowane strony to powinienes sobie poradzic z konfiguracja takiego phpbb, czesto skrypty phpbb sa dostepne na hostingach, wystarczy je uruchomic w panelu klienta/cpanelu.

leggo
komentarz
komentarz

skrypt phpbb, to takie forum jak to tutaj

To forum nie działa na phpbb.

 

Tutaj wymienionych jest kilka edytorów.