x-kom hosting

Jaki tablet najlepszy do [2000]

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: Youki ,
paulodisanto
utworzono
utworzono

Witam, jaki tablet byłby najlepszy do maks. 2000 zł? Przekątna ekranu najlepiej 10 cali. Zastanawiałem się nad SAMSUNG Galaxy Note 10.1 16GB Biały GT-N8010[1700] lub SAMSUNG Galaxy Tab 3 10.1 16GB[1600], który z nich lepszy? Jeśli macie inne propozycje tabletów to proszę pisać :)

slivero
komentarz
komentarz

Zdradź nam jakie miałby być zastosowanie dla tego tabletu .

paulodisanto
komentarz
komentarz

Wyjeżdżam na studia więc głównie chodzi mi o internet,filmy,gry. Nie znam się ale są jakieś tablety, które mają dostęp do darmowego internetu, tak? Słyszałem o jakimś Aero2 ale nie wiem o co chodzi dokładniej :p wtedy nie trzeba wkładać karty SIM, czy jak to wygląda? :)

Youki
komentarz
komentarz

Aero2 jest na kartę SIM. Internet jest darmowy, tylko płacisz kaucje za kartę 20 zl.
System operacyjny obojętny ?

ITakZapomne
komentarz
komentarz

Aero2 jest na kartę SIM. Internet jest darmowy, tylko płacisz kaucje za kartę 20 zl.

+ przesyłka 7 zł i masa biurokracji :D

Youki
komentarz
komentarz

Można chyba u nich w Wawie chyba odebrać no i trzeba mieć 18 lat. ;)

paulodisanto
komentarz
komentarz (edytowane)

system najlepiej Android :) wyjeżdzam do Warszawy na studia więc jakoś dam radę ;) sam nie wiem co będzie bardziej praktyczne bo zastanawiam się także nad laptopem http://www.forumpc.pl/topic/299729-pomoc-w-wyborze-laptopa-do-2000z%C5%82-internetgrymuzyka/

Edytowane przez paulodisanto
  • Rekomendowana odpowiedź
Youki
komentarz
komentarz

Osobiście postawiłbym na jakiegoś mobilnego 14 calowego laptopa. :)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie