x-kom hosting

Jak przyspieszyć Google Chrome ?

VIPaulinka
utworzono
utworzono

Błagam ! Pomóżcie mi ! Już nie mam sił ! Jest taka stronka ising.pl na której śpiewa się karaoke. I jest taka sytuacja: Na żadnej przeglądarce nie wykrywa mi mikrofonu (mikrofon razem z słuchawkami) tylko na Chrome, ale na Chrome strasznie tnie - nic sie nie da zrobić. Natomiast np. na Operze nic nie zacina ale nie wykrywa mikrofonu - ehhh... W G. Chrome mam Adobe Flash Player 11.8.800.115, a na reszcie mam z końcówką ...94 - myślicie że to może być to ? Aha, no i jeszcze da się jakoś ewentualnie Chroma przyspieszyć ? Błagam, pomóżcie Wy jesteście eksperci a ja jestem zielona ;P Aha ! Google Chrome Wersja 29.0.1547.57 m Ta Najnowsza. 

Morango
komentarz
komentarz

Jaki masz internet ?? Ile pamięci RAM.

VIPaulinka
komentarz
komentarz

Jaki masz internet ?? Ile pamięci RAM.

Internet mam 2mb/s, a pamięć RAM 1 GB. 

Morango
komentarz
komentarz

generalnie chrome różni się tym od innych przeglądarek, że każda osobna karta ma swój osobny "proces", który pobiera pamięć RAM, do tego dochodzi system, który też nie mało bierze. Generalnie może to być wina zarówno małej ilości RAM (nie oszukujmy się, 1 GB w tych czasach jest niewystarczające) jak i prędkości internetu.

 

Jeżeli to karaoke jest z innymi osobami, to objawami tnięcia mogę być albo za wolny upload osoby śpiewającej (wtedy ty ją słyszysz, ale się tnie, bo jej łącze nie wydoła) albo twoje łącze jest za słabe - coś takiego jak z filmami z yt, może zmiana jakości coś pomoże - o ile to karaoke coś takiego posiada (na yt zmienia się rozdzielczośc, 720p, 1080p itp)

 

Jak spr zapotrzebowania RAM ?? alt + ctrl + delete i w menadżerze urządzeń zakładka wydajność - mamy tam 2 wykresy, procesora i ram, zobaczyć ile % wykorzystuje RAM podczas karaoke.

  • 2 miesiące później...
Pan Brox
komentarz
komentarz (edytowane)

A może kolega ma rozszerzenia?

Bo przecież każde rozszerzenie spowalnia przeglądarkę i zwiększa używanie RAM.