redzik32 utworzono 20 sierpnia 2013 utworzono 20 sierpnia 2013 Witam. Posiadam domenę o nazwie przykładowo kono.pl. Nazwa powstała od pierwszych sylab dwóch nazwisk i nie jest ona powiązana z żadna branżą. I teraz tak. Chciałbym pod nazwą firmy kono prowadzic 3 działalności np: projektowanie stron internetowych, sklep + sklep internetowy, + jeszcze jakas trzecia działalność. Czy do każdej z tych branż kupować domenę ? Czy każdą z branż umieścić w subdomenie kono ? Jakies sugestie ?
mareczek12547 komentarz 17 września 2013 komentarz 17 września 2013 Doradzam kupno oddzielnych domen dla każdej działalności - koszt domeny to kilkadziesiąt złotych rocznie (a więc mniej niż jeden rachunek za prąd:), a korzyści jest wiele: - domeny wyższego poziomu są lepiej widziane, - serwisy widoczne są jako niezależne - jeśli kiedyś ktoś chciałby np. odkupić sklep to wystarczy sprzedać go wraz z domeną - jeśli padnie jedna z domen (np. przegapi się termin odnowienia) to nie padają wszystkie trzy działaności naraz. - dla każdej działalności wybierasz najbardziej pasującą nazwę i domenę. - łatwiej możesz robić emaile dla każdej z działalności. - wygląda to po prostu profesjonalniej.
suse komentarz 12 marca 2014 komentarz 12 marca 2014 Też uważam, że lepiej kupić 3 osobne domeny, zwłaszcza, że koszty wcale nie są wysokie
kezar komentarz 12 marca 2014 komentarz 12 marca 2014 Również polecam subdomeny, zresztą każda subdomena będzie w jakimś stopniu nawiązywać do głównej domeny, ponieważ klient zauważy, że jeżeli jest subdomena sklep.kono.pl to na pewno coś ciekawego jest na głównej domenie kono.pl
sorcerer komentarz 13 marca 2014 komentarz 13 marca 2014 Jeśli ten sklep jest jakoś związany z pozostałą działalnością, to chyba może być subdomena. Nie wiem tylko jak z pozycjonowaniem. Google chyba bardziej lubi osobne domeny, ale nie znam się na tym. Tu masz fajny art jak można wykorzystać subdomeny http://adnews.pl/poradnik-co-to-jest-subdomena/
kaczmar_p komentarz 30 lipca 2014 komentarz 30 lipca 2014 Trzy działalności pod jednym adresem? Hmmm.....nie radziłbym...jednak lepiej zainwestować w 3 oddzielnie adresy internetowe, by raz korzystnie wpłynąć na pozycjonowanie, dwa lepiej można wypromować produkt poprzez 3 adresy. Chyba klienci też wolą jak nie wszystko wrzuca się do jednego wora. Mareczek 12547 zgadzam się inwestycja w oddzielne adresy nie jest duża, a Ty stawiasz na profesjonalizm.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.