x-kom hosting

Pomoc w wyborze, laptop dla programisty - studenta

seweryns
utworzono
utworzono

Witam serdecznie,

 

bardzo proszę o pomoc w wyborze sprzętu. Jestem studentem, zajmuję się również programowaniem stron internetowych, jednak o sprzęcie niestety nie mam pojęcia :)

 

Może zacznę od tego, jaki sprzęt posiadam obecnie:

 

Intel Core 2 Duo 2x1,83GHz

RAM: 2 GB

nVidia GeForce 8600GT 256MB

Dysk: 160GB

System: Windows 8 32 bit + Linux Ubuntu 12.04

 

W związku z tym chciałbym, abym poczuł różnicę jakościową i  żeby laptop spełniał następujące wymagania:

 

1. Przede wszystkim płynne i szybkie działanie - bez zamulania i zastanawiania się ;)

Czyli m. in. dobra obsługa flash (obecny komputer bardzo spowalnia się, gdy odpalone są strony korzystające z technologii  flash), szybkie działanie przeglądarek internetowych. Często korzystam z programów typu GIMP, FTP. Ważna jest też szybka obsługa dysków.

2. Dobra obsługa AutoCAD'a.

3. Podczas pracy w tle lubię posłuchać radia internetowego lub playlist youtube'a (przydałyby się takie nienajgorsze wbudowane głośniczki), ponadto chciałbym, aby karta dźwiękowa potrafiła obsłużyć podłączone zewnętrzne głośniki.

4. Sprzęt powinien spokojnie wytrzymać 8 godzin ciągłej pracy dziennie (bez spowolnienia i bez przegrzewania się).

5. Sprzęt transportowany będzie co najmniej 2 razy w tygodniu autobusem.

6. Rezygnuję z wymagających gier, jednak chciałbym, aby grafika radziła sobie doskonale z flash'em, była dedykowana i nie z zupełnie najniższej półki ;)

7. Koniecznie z systemem Windows 8.

 

Moje preferencje: Lenovo, i5, 15", czarny.

 

Budżet: do 2500 zł.

 

Bardzo proszę o propozycje, będę bardzo wdzięczny.

 

ajron90
komentarz
Blavic
komentarz
komentarz

6. Rezygnuję z wymagających gier, jednak chciałbym, aby grafika radziła sobie doskonale z flash'em, była dedykowana i nie z zupełnie najniższej półki