x-kom hosting

Pomoc w dobraniu hostingu.

hendel7
utworzono
utworzono

Na wstępie napiszę że jestem kompletnie zielony w tym temacie, więc proszę wybaczyć ewentualne błędy. Prowadzę kanał na youtube, mam około 7000 widzów, i właśnie dla nich chcę stworzyć stronę internetową. Strona będzie typowo informacyjna. Regularnie będę umieszczał informacje o moich filmach i innych rzeczach. Dodatkowo będę chciał podpiąć forum. Domenę mam już wykupioną, teraz potrzebuję jeszcze hostingu. Najważniejszy dla mnie jest dostęp do plików za pomocą serwera ftp. Stronę będę tworzył za pomocą programu który potem wrzuca pliki na serwer ftp strony. Nie mam pojęcia jak jest z transferem oraz miejscem na "dysku". Ciężko mi też oszacować przybliżoną ilość wejść. Ale mój kanał prężnie się rozwija i podejrzewam że ze stroną będzie podobnie. Oczywiście dobrze gdyby cena nie była zaporowa, z racji tego że nie wiem jak to się wszystko rozwinie. Dlatego przydało by się coś z możliwością zwiększenia pakietu.

4pc
komentarz
komentarz

Zacznij od konta za 44 zeta/rok od Hekko. Jeśli zauważszy, że to dla ciebie zbyt mało to przejdziesz na większy serwer.

Oni mają dobre parametry, stabilne konta i niższe ceny. Chyba niczego więcej nie potrzebujecie, prawda?

  • 4 tygodnie później...
sorcerer
komentarz
komentarz

Nie mam pojęcia jak jest z transferem oraz miejscem na "dysku". Ciężko mi też oszacować przybliżoną ilość wejść.

 

Możesz wziąć jakieś konto bez limitów transferu i pojemności to nie będziesz miał problemu. W takich hostingach masz tylko ograniczenie w obciążeniu procka. Tu masz niezły pakiecik http://www.group5.pl/hosting-premium.html

  • 2 tygodnie później...
4pc
komentarz
komentarz

Po co mu wcikasz takie bzdety? Nie istnieją konta bez limitów. Jeśli strona obciąża serwer to tak czy siak wyleci - nawet jeśli wykorzystuje bardzo mało transferu. Gadanie o hostingu bez limitów to tani marketing.

  • 2 miesiące później...
lator82
komentarz
komentarz (edytowane)