x-kom hosting

Problemy ze screenshot

Harnash
utworzono
utworzono

Witam

Zaznaczam, że jestem laikiem w dziedzinie komputerów, szukam pomocy : (

Mam mały problem, zapewne jest stary jak świat, bo pamiętam, że miałem go już kilka lat temu, ale znowu powrócił.

Otóż, gdy kiedyś robiło się print screen na pewnym odtwarzaczu video, i wklejało się go do painta, to wklejał się cały pulpit, a miejsce w którym był film było zielone(lub różowe) tło i tak jakby było aktywne (gdy przesuwało się obraz wklejony, to ten zielony kwadrat tła pozostawał w miejscu, w którym pod spodem okna był załączony film,

Nowsze wersje programów do odtwarzaniu filmów i nowsze windowsy chyba sobie z tym poradziły, bo nie spotkałem się z tym przez kilka lat.

Ale teraz jestem w pracy i mają tutaj windowsa 7 i program, do którego jest podpięta taka kamera-mikroskop, do badania powierzchni stalowych próbek. Gdy wyświetla się obraz, do dokumentacji potrzebny jest screen, i pojawia się ten sam problem, nie można złapać screena, czy znaleziono rozwiązanie? Proszę bardzo o pomoc

Chodzi o złapanie screena z kamerki. Niestety za bardzo nie wiem, gdzie szukać parametrów, jeśli ktoś by coś wiedział, bardzo proszę o odpowiedzi i podpowiedzi.

Harrnash

VexeViR
komentarz
komentarz

Moment bo nie wiem czy dobrze rozumiem.

Obraz z tej kamery-mikroskopu jest przesyłany na komputer?

Harnash
komentarz
komentarz

tak, jest podłączona do kompa. I przesyła obraz na komputer, to jest jakiś starszy program(do odbierania tego przesłanego obrazu z kamery), bo jak się go włącza, to wyskakuje dymek, że schemat kolorów się zmienia (mogę się mylić, ale takie komunikaty wyskakiwały mi tylko przy starszych programach)

VexeViR
komentarz
komentarz

Hmmm można by spróbować takim programem jak np Mirilis Action albo Camtasia studio. One przechwytują obraz całego pulpitu z jego całą zawartością.

Harnash
komentarz
komentarz