x-kom hosting

BSOD nvlddmkm

Shizuka96
utworzono
utworzono (edytowane)

 Witam, nie znam się za bardzo na komputerach, a więc chodzi o to, że od długiego czasu resetuje mi się komputer i pojawia się to co jest w załaczniku, czasem normalnie chodzi, a czasem właśnie nie mogę włączyć systemu. Jeżeli będzie ktoś wiedział o co chodzi to będę wdzięczna, a sama boj się co kolwiek ruszać przy nim.

Youki
komentarz
komentarz

Zacznij od podania pełnej konfiguracji Twojego PC wraz z marką i mocą zasilacza. 

Błąd powodowany jest prawdopodobnie przez sterownik karty graficznej na co wskazuje bluescreen. 

Sprawdż czy posiadasz aktualne sterowniki. :) 

Shizuka96
komentarz
komentarz

Modecom Harry 130W Procesor Intel Celeron D CPU 3.20 HGz Karta graficzna Nvidia Geforce 7600 GS

Zacznij od podania pełnej konfiguracji Twojego PC wraz z marką i mocą zasilacza. 

Błąd powodowany jest prawdopodobnie przez sterownik karty graficznej na co wskazuje bluescreen. 

Sprawdż czy posiadasz aktualne sterowniki. :)

Youki
komentarz
komentarz

OK to sprawdż teraz czy posiadasz aktualne sterowniki do karty graficznej jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś. 

Shizuka96
komentarz
komentarz

Mam aktualne, jakoś nie dawno sprawdzałam właśnie.

Youki
komentarz
komentarz

OK, a będziesz miała możliwość sprawdzić działanie karty graficznej w innym PC u kogoś innego ?

 

Sprawdz jeszcze za pomocą programu HWmonitor jaką temperaturę ma karta graficzna w spoczynku, a jaką w stresie. 

Shizuka96
komentarz
komentarz

No mogę u przyjaciółki, czyli to może być problem z kartą graficzną ? Bo znajomi mi mówili, że to może być to, ja nawet też tak myślałam, ale nie byłam pewna.

Youki
komentarz
komentarz

Sam błąd wskazuje karte graficzną bądż sterownik. 
Ku pewności właśnie dobrze będzie sprawdzić u kogoś czy karta działa stabilnie, czy sypie błędami. :)

Shizuka96
komentarz
komentarz

Dzięki ; ]

Gość
komentarz
komentarz

wywal stery karty graficznej i zainstaluj najnowsze.

Gość
komentarz
komentarz