x-kom hosting

Kieszeń się nie wysuwa

CheaTOveR
utworzono
utworzono

Cześć, mam kupiony nowy komputer i masę problemów przez niego.. Najpierw nie działał monitor poprawnie ( wszystko już jest dobrze ), ale stworzył się następny problem - Kieszeń nagrywarki ( czy jak to tam się inaczej nazywa ) nie chce się wysunąć... Komputer jest cały nowy więc raczej się nie zepsuło ze starości.. Dodatkowo ludzie ze sklepu gdzie kupowałem ( nie gotowiec, a składany ) zainstalowali oryginalny system czyli ta kieszeń powinna się wysuwać.... Nie mam pojęcia co się stało, a że jestem w tym zielony to wolę nie grzebać :) Zależy mi na czasie bo muszę nagrać pewną płytkę. Dodam że nagrywarka od samego początku się nie wysuwała. 

Youki
komentarz
komentarz

Sprawdz czy kable są podpięte prawidłowo. 

  • Dobra wypowiedź 1
Zayfi
komentarz
komentarz

Wejdź do menedzera urządzeń i rozwin gałąź stacje dysków CDRom

 

daj obrazek

Dodatkowo ludzie ze sklepu gdzie kupowałem ( nie gotowiec, a składany ) zainstalowali oryginalny system

 

jaki?

  • Dobra wypowiedź 1
lukee8
komentarz
komentarz

A słychać prace jakby chciała się wysunąć? Czy nie ma nawet zasilania?

  • Dobra wypowiedź 1
CheaTOveR
komentarz
komentarz (edytowane)
m4q6.jpg
 
Zainstalowany Windows 7
 
Lukee - nic nie słychać.. Klikam cały czas by się otworzyła i nic.. 
Zayfi
komentarz
komentarz

Wejdź do MU i PPM na nagrywarkę > Odinstaluj > potem restart i sprawdź

  • Dobra wypowiedź 1
CheaTOveR
komentarz
komentarz (edytowane)

Dobra, odinstalowałem i zrestartowałem, a kieszeń nadal się nie wysuwa...

 

Edit. Mam HDD 1TB, a wyświetla tylko 97GB ;/ Co z tym?...

lukee8
komentarz
komentarz

Moze nie masz podzielone na partycje. Wejdz w zarzadanie dyskami i sprawdz.

  • Dobra wypowiedź 1
CheaTOveR
komentarz
komentarz (edytowane)

Dobra ;) Już jest, wystarczyło sformatować... Ale nadal nie otwiera się kieszeń? Co z tym zrobić... Potrzebuje nagrać płytkę i to szybko, a innych nagrywarek w domu nie posiadam