zcw utworzono 5 czerwca 2013 utworzono 5 czerwca 2013 Witam Od jakiegoś czasu męcze się zainstalowaniem obojetnie czego z sklepu... jedna mam konto i wgl chodzi wszystko tylko jak duszę na obojętnie jaka aplikację to pokazuje sie: Eh i niestety nawet jak dałem odświeżenie systemu to nic nie pomogło ... wiecie w czym moze byc problem?
zcw komentarz 6 czerwca 2013 Autor komentarz 6 czerwca 2013 (edytowane) Tak oczywiście. mam wszystkie papiery od niego i wszystko. zakupiony laptop był w tym roku. a system windows 8 był już wgrany. moge zdjęcie lapka podesłać z windowsem itp. jeżeli to potrzebne... Edytowane 6 czerwca 2013 przez zcw
Goorgoo20 komentarz 6 czerwca 2013 komentarz 6 czerwca 2013 Na początek przeczyść system CCleanerem i usuń zbędne pliki rejestru.
zcw komentarz 6 czerwca 2013 Autor komentarz 6 czerwca 2013 nie nie mam połaczenia z netem - to jak bym teraz tutaj pisał? ok zaraz pobiorę to ccleaner i sprawdze..
Goorgoo20 komentarz 6 czerwca 2013 komentarz 6 czerwca 2013 Nie zapomnij zrestartować komputer po tym zabiegu.
zcw komentarz 6 czerwca 2013 Autor komentarz 6 czerwca 2013 zresetowałem laptopa. i nic to nie pomogło - jakiś inny pomysł ?
Goorgoo20 komentarz 6 czerwca 2013 komentarz 6 czerwca 2013 (edytowane) Tak. Najpierw zobacz czy zapora nie blokuje sklepu, jeśli tak to zezwól jej na połączenie z aplikacją. Potem czy w sklepie dostępne są nowe aktualizacje tejże aplikacji. Jeśli tak, zainstaluj je. Jeśli to nie pomoże, przeinstaluj sklep. http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/what-troubleshoot-problems-app Edytowane 6 czerwca 2013 przez Goorgoo20
zcw komentarz 6 czerwca 2013 Autor komentarz 6 czerwca 2013 Hm nie wiem jak sprawdzić czy zapora to blokuje... nigdy tym sie nie bawiem ;/ a jak wchodzę w kafelek "GRY" to mam ze sa dostepne aktualizacje, gdy wchodze w to przełącza się na sklep i sklep pokazuje ze brak dostepnych aktualizacji ;/
Goorgoo20 komentarz 6 czerwca 2013 komentarz 6 czerwca 2013 W panelu sterowania wejdź w Zapora systemu windows. W lewym okienku naciśnij lub kliknij pozycję Zezwalaj aplikacji lub funkcji na dostęp przez Zaporę systemu Windows. Naciśnij na Zmień ustawienia i zaznacz aplikację której chcesz umożliwić dostęp, rodzaj komunikacji i zatwierdź OK
zcw komentarz 6 czerwca 2013 Autor komentarz 6 czerwca 2013 Przy sklep mam zaznaczone i po prawej stronie mam prywatne i publiczne zaznaczone ....
Goorgoo20 komentarz 6 czerwca 2013 komentarz 6 czerwca 2013 To przeinstaluj sklep wg. instrukcji na stronie microsoftu. Pamiętaj aby odinstalować, wyczyścić rejestr, zrestartować komputer i dopiero instalować od nowa.
zcw komentarz 6 czerwca 2013 Autor komentarz 6 czerwca 2013 Ale nie da sie odinstalować aplikacji SKLEP a jak się da to jak to zrobić - bo instrukcja nie zbyt jasna dla mnie a jak go potem zainstalować !?
Goorgoo20 komentarz 6 czerwca 2013 komentarz 6 czerwca 2013 Przepraszam, faktycznie nie da się tego odinstalować. Mój błąd. W instrukcji chodziło o odinstalowanie aplikacji ze sklepu, a nie aplikacji Sklepu. Nie doczytałem :/ Moja wiedza się w tym momencie kończy. Miej nadzieję, że ktoś jeszcze się tu wypowie i Ci pomoże.
zcw komentarz 6 czerwca 2013 Autor komentarz 6 czerwca 2013 eh nic nie daje rady... dało cos rade na chwile ze odpaliła sie jedna gra i mogłem ja pobrac z strony www ale inne nie działają, i znów ten sam błąd;/
piotrasta komentarz 6 czerwca 2013 komentarz 6 czerwca 2013 nie nie mam połaczenia z netem - to jak bym teraz tutaj pisał? z innego kompa? może zacznijmy tak masz wszystkie aktualizacje zainstalowane? od kiedy ci sklep nie działa? co robiłeś przed (instalowałeś coś, usuwałeś?) prubowałeś przywrucić systrem do stanu przed tym jak przestał działać sklep za pomocą punktu przywracania systemu? ?
zcw komentarz 6 czerwca 2013 Autor komentarz 6 czerwca 2013 (edytowane) Hm nie no dobra pisze z jednego lapka bo ja mam WI-FI w domu wiec to nie problem a ta aplikacja nie ma wpływu na mego neta :P No mam ... duszę: znaczek windows, wpisuje: ogólne, wybieram ustawienia i wybieram to co sie pokazuję, biorę z listy: Windows Update i Sprawdź Aktualizacje Teraz i pisze mi ze nie ma i ze sie samo rozpocznie jutro sprawdzanie -.- sklep mi nie dziala chyba od początku od kiedy mam lapka czyli od lutego moze chodziła 2 dni-.- tak prubowałem przywrócić do stanu jednak tylko w ten sposób: duszę: znaczek windows, wpisuje: ogólne, wybieram ustawienia i wybieram to co sie pokazuję, biorę z listy: ogólne i dalej wybieram; Odświerz koputer z zachowaniem istniejących plików ---> rozpocznij proces trwał ponad godzine... i nic nie pomogło... Jakiś pomysł co mozna dalej kombinowac z tym sklepikiem ? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ JEDYNA APLIKACJA W KTÓRĄ MOGE WEJSC I POBRAC NIE MOGE W DOATKU ; Edytowane 7 czerwca 2013 przez zcw
piotrasta komentarz 7 czerwca 2013 komentarz 7 czerwca 2013 szukałeś czegoś sklep windows 8 nie działa - Szukaj w Google lub sklep windows 8 brak aplikacji - Szukaj w Google? może by spróbować zafundować format? no bo ja nie widzę innego sposobu lub napisać/zadzwonić do microsoftu niech się oni męczą
zcw komentarz 7 czerwca 2013 Autor komentarz 7 czerwca 2013 eh nie chce formata bo lapka mam od niedawna i troche dużo danych jest na nim;/
piotrasta komentarz 7 czerwca 2013 komentarz 7 czerwca 2013 Pomoc Techniczna Microsoft powinni coś poradzić
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.