aCold utworzono 31 marca 2013 utworzono 31 marca 2013 Witam. Jakoś od grudnia(może ciut wcześniej) męczę się z Bluescreenami. Bywają w różnych chwilach, chociażby przeglądaniu stron, czy słuchaniu muzyki. Znajomy poradził mi skanowanie dysku i pamięci operacyjnej. Dysk czysty od błędów, za to jedna kość pamięci wysypała błędami. Od razu ją wyjąłem. Myślałem, że już będę miał spokój. Niestety problem nie ustaje. Parametry mojego komputera to: Procesor: AMD Phenom II X4 3.20 GHz Black Edition Pamięć operacyjna: Kingston Hyper X 6GB (3 kości po 2GB, w tym jedna zdemontowana) Dysk: Seagate 1TB (nie pamiętam dokładnego modelu) Zasilacz: Chieftec 500W Karta graficzna: EVGA GTX 670 2GB Płyta główna: Asus M4N68T Problemy występują na Windowsie 7, jak i teraz na 8. W 7 nie pamiętam jakie to były błędy, zaś w 8 pojawia się napis System Service Exception. Czekam na pomoc. Pozdrawiam
aCold komentarz 1 kwietnia 2013 Autor komentarz 1 kwietnia 2013 Oto one http://sendfile.pl/296666/minidump.7z
Youki komentarz 2 kwietnia 2013 komentarz 2 kwietnia 2013 Zrób to tak jak jest opisane tutaj, ponieważ z Twoich plików nie da się kompletnie nic odczytać.
aCold komentarz 2 kwietnia 2013 Autor komentarz 2 kwietnia 2013 Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.2.9200.16384 AMD64 Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved. Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\033113-25786-01.dmp] Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available Symbol search path is: SRV*c:\symbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbols Executable search path is: Windows 8 Kernel Version 9200 MP (4 procs) Free x64 Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Built by: 9200.16496.amd64fre.win8_gdr.130108-1504 Machine Name: Kernel base = 0xfffff801`81a83000 PsLoadedModuleList = 0xfffff801`81d4ca80 Debug session time: Sun Mar 31 18:15:50.571 2013 (UTC + 2:00) System Uptime: 0 days 22:58:22.271 Loading Kernel Symbols ............................................................... ................................................................ ............................................. Loading User Symbols Loading unloaded module list ..................... ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 3B, {c0000005, fffff80181b28445, fffff8800a4d1080, 0} Probably caused by : ntkrnlmp.exe ( nt!KiTryUnwaitThread+35 ) Followup: MachineOwner --------- 2: kd> !analyze-v No export analyze-v found 2: kd> !analyze -v ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (3b) An exception happened while executing a system service routine. Arguments: Arg1: 00000000c0000005, Exception code that caused the bugcheck Arg2: fffff80181b28445, Address of the instruction which caused the bugcheck Arg3: fffff8800a4d1080, Address of the context record for the exception that caused the bugcheck Arg4: 0000000000000000, zero. Debugging Details: ------------------ EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000005 - Instrukcja spod 0x%08lx odwo FAULTING_IP: nt!KiTryUnwaitThread+35 fffff801`81b28445 f0480fba6b4000 lock bts qword ptr [rbx+40h],0 CONTEXT: fffff8800a4d1080 -- (.cxr 0xfffff8800a4d1080) rax=0000000000000000 rbx=fff7fa8006a85080 rcx=fffff8800185d180 rdx=fffffa8006a851c0 rsi=fffffa8006a851c0 rdi=fffffa8007f2bd00 rip=fffff80181b28445 rsp=fffff8800a4d1a80 rbp=fffff8800185d180 r8=fffffa8007f2bdf0 r9=0000000000000000 r10=fffffa800397c550 r11=fffff8800a4d1bc8 r12=fffffa8007f2bdf0 r13=0000000000000000 r14=0000000000000000 r15=0000000000000000 iopl=0 nv up ei pl zr na po nc cs=0010 ss=0018 ds=002b es=002b fs=0053 gs=002b efl=00010246 nt!KiTryUnwaitThread+0x35: fffff801`81b28445 f0480fba6b4000 lock bts qword ptr [rbx+40h],0 ds:002b:fff7fa80`06a850c0=???????????????? Resetting default scope CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: WIN8_DRIVER_FAULT BUGCHECK_STR: 0x3B PROCESS_NAME: chrome.exe CURRENT_IRQL: 2 LAST_CONTROL_TRANSFER: from fffff80181ae1d99 to fffff80181b28445 STACK_TEXT: fffff880`0a4d1a80 fffff801`81ae1d99 : fffffa80`04ec8440 fffffa80`04ec8448 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiTryUnwaitThread+0x35 fffff880`0a4d1af0 fffff801`81eae969 : 00000000`00000000 00000000`00c43e00 00000000`00c43e00 00000000`00000000 : nt!IoSetIoCompletionEx2+0x516 fffff880`0a4d1b70 fffff801`81afc053 : fffffa80`06c674c0 fffff880`0a4d1cc0 00000000`0076e228 00000000`00000000 : nt!NtSetIoCompletion+0x81 fffff880`0a4d1bd0 000007fe`e7ea43ab : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x13 00000000`0076e208 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x000007fe`e7ea43ab FOLLOWUP_IP: nt!KiTryUnwaitThread+35 fffff801`81b28445 f0480fba6b4000 lock bts qword ptr [rbx+40h],0 SYMBOL_STACK_INDEX: 0 SYMBOL_NAME: nt!KiTryUnwaitThread+35 FOLLOWUP_NAME: MachineOwner MODULE_NAME: nt IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 50ecec77 STACK_COMMAND: .cxr 0xfffff8800a4d1080 ; kb BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 35 FAILURE_BUCKET_ID: 0x3B_nt!KiTryUnwaitThread BUCKET_ID: 0x3B_nt!KiTryUnwaitThread Followup: MachineOwner --------- 2: kd> lmvm nt start end module name fffff801`81a83000 fffff801`821cb000 nt (pdb symbols) c:\symbols\ntkrnlmp.pdb\808004426E094B959740067EBF944F1D2\ntkrnlmp.pdb Loaded symbol image file: ntkrnlmp.exe Mapped memory image file: c:\symbols\ntoskrnl.exe\50ECEC77748000\ntoskrnl.exe Image path: ntkrnlmp.exe Image name: ntkrnlmp.exe Timestamp: Wed Jan 09 05:05:11 2013 (50ECEC77) CheckSum: 006B34BF ImageSize: 00748000 File version: 6.2.9200.16496 Product version: 6.2.9200.16496 File flags: 0 (Mask 3F) File OS: 40004 NT Win32 File type: 1.0 App File date: 00000000.00000000 Translations: 0409.04b0 CompanyName: Microsoft Corporation ProductName: Microsoft® Windows® Operating System InternalName: ntkrnlmp.exe OriginalFilename: ntkrnlmp.exe ProductVersion: 6.2.9200.16496 FileVersion: 6.2.9200.16496 (win8_gdr.130108-1504) FileDescription: NT Kernel & System LegalCopyright: © Microsoft Corporation. All rights reserved. 2: kd> .cxr 0xfffff8800a4d1080 rax=0000000000000000 rbx=fff7fa8006a85080 rcx=fffff8800185d180 rdx=fffffa8006a851c0 rsi=fffffa8006a851c0 rdi=fffffa8007f2bd00 rip=fffff80181b28445 rsp=fffff8800a4d1a80 rbp=fffff8800185d180 r8=fffffa8007f2bdf0 r9=0000000000000000 r10=fffffa800397c550 r11=fffff8800a4d1bc8 r12=fffffa8007f2bdf0 r13=0000000000000000 r14=0000000000000000 r15=0000000000000000 iopl=0 nv up ei pl zr na po nc cs=0010 ss=0018 ds=002b es=002b fs=0053 gs=002b efl=00010246 nt!KiTryUnwaitThread+0x35: fffff801`81b28445 f0480fba6b4000 lock bts qword ptr [rbx+40h],0 ds:002b:fff7fa80`06a850c0=???????????????? To jest dopiero z jednego pliku, a jest ich o wiele więcej.
Youki komentarz 2 kwietnia 2013 komentarz 2 kwietnia 2013 "ntkrnlmp.exe problem ze sterownikiem karty graficznej/robione OC/przegrzewanie karty graficznej/ nieprawidłowo działający Kaspersky Antywirus" Podaj dokładny model Twojego zasilacza. Przetestuj pamięci RAM programem memtest86. BTW Phenoma X4 do GTX 670, do czego wykorzystujesz PC?
aCold komentarz 2 kwietnia 2013 Autor komentarz 2 kwietnia 2013 Zasilacz Cheftec CTG-500-80P. Kaspersky'ego nie używam, OC nie robiłem ani GPU, ani CPU. Temperatura karty wynosi 35 stopni przy zwykłej pracy (przeglądanie internetu). Komputera używam głównie do gier, przeglądania internetu, renderowania filmików.
Youki komentarz 2 kwietnia 2013 komentarz 2 kwietnia 2013 Usuń sterowniki od karty graficznej, wyczyść po nich rejestr, zainstaluj na nowo i przetestuj przez parę godzin pamięć RAM.
aCold komentarz 2 kwietnia 2013 Autor komentarz 2 kwietnia 2013 (edytowane) Sterownikami zajmę się jeszcze teraz, ale pamięci to dopiero jutro. Po reinstalacji nic nie zmieniło się, błędy zdarzały się nadal. Właśnie przełączam PC do skanowania. Sorki, że dopiero teraz, ale nie miałem za wiele czasu ostatnio.
aCold komentarz 4 kwietnia 2013 Autor komentarz 4 kwietnia 2013 Teraz to juz całkiem się mi plik jądra rozsypal. Muszę wrzucić obraz instalacji na pendrive i naprawa systemu :/
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.