x-kom hosting

Pomoc przy stronie wordpress - szablon Catastrophe

danielb406
utworzono
utworzono

Witam. Nie znam się na php, a spodobał mi się szablon z tytułu. Zależy mi wyłącznie żeby zrobić z niego stronę statyczną, zero bloga. Potrzebuję skasować kilka elementów, by się nie pojawiały. Czy ktoś mając link do szablonu spróbował by mi pomóc?

 

Nie chcę:

1. napisu : admin-expert-comp.pl , który jest wyświetlany pod nazwą każdego z działów.

2. elementy: brak komentarzy i czytaj dalej na dole stron

3. szukajka mi niepotrzebna

4. data 10 marca, która jest datą wpisu na stronie głównej, czy to już tak zostanie?

 

 to link do szablonu: http://perfecta.pro/wp-pl/catastrophe.html

 

 to adres strony na której mi zależy częściowo: www.expert-comp.pl

 

Proszę o pomoc chociaż pojedyńczego elementu.

pozdrawiam.

 



Kasuję ręcznie wręcz sapersko przy pomocy Firebuga i klawiszy ctrl+x i ctrl+v gdy po aktualizacji coś nie wygląda jak trzeba. Inaczej nie potrafię :) Ale powoli efekt przychodzi :)

leggo
komentarz
komentarz

Co jeszcze zostało do usunięcia?

danielb406
komentarz
komentarz

Co jeszcze zostało do usunięcia?

Niestety, ale zostało troszkę elementów. Na stronie głównej do usunięcia : " 10marca 2013" - strona główna jest w postaci wpisu, pozostałe strony są jako już normalne strony :) 

 

a pozostałych stronach napis, wpis o dacie utworzenia na dole strony: dnia niedziela, 10 Marzec 2013 o godz. 00:45

 

No i tyle chyba :) Te 2 elementy. Poza tym szukam formularza kontaktowego, ale to już nie problem.



Aha, no i z pierwszej strony jeszcze : admin-expert-comp.pl z ikonką z lewej strony.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie