x-kom hosting

Bluescreen windows 7

maciek5116
utworzono
utworzono

Witam,

Podczas grania w gry spadają mi fpsy do 30 gdy normalnie miałem ponad 60 fpsów i tak jest z każdą grą nie ważne jakie ma parametry, po chwili pojawia się bluescreen.

Komputer chodzi normalnie w przeglądarce lecz po jakimś czasie znów pojawia się bluescreen.

GPU ma do tego 84 stopnie celcjusza.

Proszę o wyjaśnienie tego kodu z bluescreena bo ja jestem zielony w te tematy.

Pozdrawiam.

 

Zdjęcie: http://speedy.sh/Ze2p8/DSC01478.JPG

 

Lord_Farkuap
komentarz
komentarz

Podaj swój sprzęt.

maciek5116
komentarz
komentarz

Zasilacz: atx 600w

Procesor: AMD SIX CORE FX 6100 AM 3.3GHZ

Pamięć: 16GB RAM

Karta graficzna: GAINWARD GF GT 610 2G DDR 3

Naped optyczny: DVD -+ RW SATA SAMSUNG

Windows 7 home premium 64bit

Płyta główna: ASUS M5A78L/USB3

Youki
komentarz
komentarz

[quote name='maciek5116' timestamp='1361623318' post='1709292'] Zasilacz: atx 600w [/quote]

Zapomniales o marce zasilacza, jednak widzac Twoja konfiguracje zapewne jest z czarnej listy, a skladak z allegro. 

Napewno do wymiany na cos markowego zasilacz, potem kupno jakies normalnej GPU. 

Lord_Farkuap
komentarz
komentarz

nie wiadomo czy z czarnej listy. Podaj markę tego zasilacza.

Swann
komentarz
komentarz

Akyga i wszystko jasne.Moc na tabliczce znamionowej jest zapewne zawyżona o jakieś 150W.Zmieniaj to na porządny sprzęt zanim uszkodzi podzespoły.

Lord_Farkuap
komentarz
komentarz

Wybierz któryś z tych:

Amacrox, Antec, Astec, be quiet, Chieftec, CoolerMaster, Corsair, Delta, Enermax, Enlight, Fortron (nowy, nieregenerowany), Modecom (MC, Volcano), OCZ, PCPower&Cooling, Pentagram, Seasonic, Silver Power, Tacens, Tagan, Topower, Xilence (tylko nowe modele od 2012r), Yesico, Zalman.

 

Akyga to bomba. Taki sprzęcior i Akyga ;) Ja bym się bał odpalić tego PCta

raazor90
komentarz
komentarz

No tak, wszyscy skupili się na zasilaczu a tak na prawdę czego dotyczy bsod nie wiemy. Autorze daj wyniki z debugging tools