x-kom hosting

Pomoc przy kupnie Xboxa 360/ PS3

9595kuba9595
utworzono
utworzono

Witajcie,

zastanawiam się nad kupnem którejś z konsoli, tylko za bardzo się na tym nie znam.

Prawdopodobnie zdecyduję się na Xboxa ( tańszy), jednak nie znam się na jego wersjach i proszę o pomoc.

1. Czym różni się biały od czarnego?

2. Czy ważna jest pojemność Xboxa ( na allegro widziałem wersje 4GB, 12GB i aż do 250GB)- czy 4GB to za mało,na ile to wystarczy, ile pamięci na dysku zajmują gry, czy podobnie jak na PC?

3. Widziałem rózne wersje Xboxa, jakieś Slim, Elite- nie znam różnic między nimi i nie wiem którą wybrać...

4. Znalazłem coś takiego- co znaczy że Xbox jest odblokowany? http://allegro.pl/xbox360-lt3-gwarancja-komplet-promocja-399-zl-i3028517763.html

 

Interesuje mnie raczej nowy, z gwarancją, chociaż lepsza wersja używana też mogłaby być.

 

Mam telewizor 32' Sony Bravia KDL-32S3020

I monitor od kompa Philips 200cw

Czy nadają sie do gry na konsoli? Obraz będzie tak dobry jak na kompie przy teksturach HIGH/ULTRA ?

 

Z tego co znalazłem:

http://allegro.pl/konsola-xbox-360-slim-4gb-pad-x360-kinect-ready-i3026172329.html

 

Proszę o pomoc :)

 

 

nowy798
komentarz
komentarz (edytowane)

1) xbox biły to sa pierwsze  modele na rynku :) Arcade (chyba tak sie pisze + bardzo awaryjny ) jeszcze jest proffesional model on sie nie różni niczym od elity tylko ze jest biały   czarny to elite ( z hdmi)  

2) 60/120GB bo same update do bf3 to 2 GB :)

3)ja mozesz dołać do slima :) lesze chłodzenie + wyglad 

4)tak ale bo jest bardzo nie bezpieczne bo xbox blokuje id płyty głównej jak ci złąpia to juz po online :( nic sie nie da zrobić :(

 

obraz jest prawie taki sam jak na pc :) jak sie gra przez hdmi 

patrykk27
komentarz
komentarz

1.??

2.4GB spokojnie wystarczy na zapisy z gier samych gier nie zgrasz na dysk musisz mieć przerobioną konsole.

3.Zdecydowanie Slim jest mniejsza,cichsza w porównaniu z Elite