x-kom hosting

Potrzebuje pomocy od doświadczonych użytkowników[Background]

Zagubiony87
utworzono
utworzono

Witam, jestem początkującym użytkownikiem tego forum, polecił mi je znajomy, który mówił o nim bardzo wiele dobrego. Chciałbym poprosić osoby bardziej doświadczone ode mnie o pomoc tworzenia tła, a raczej wytłumaczeniu mi od samego początku co trzeba zrobić by wstawić własny background do forum w domenie mojeforum.net. Dla porównania stworzyłem też forum na forumpl.net i tam sprawa była bardzo prosta, gdyż w panelu administracyjnym istniała wizualna możliwość do stworzenia takiego podkładu na stronę. Jednak zdecydowałem się tworzyć forum na mojeforum.net, ponieważ tamta domena mnie nie satysfakcjonowała.. proszę kogoś, aby wytłumaczył mi jak zapisać takie tło z wybranego przeze mnie obrazu i gdzie wstawić ten zapis by tło było widoczne na mojej stronie. Kontakt gg : 16220563 - jestem cały czas dostępny. Bardzo proszę o pomoc, napewno będę starał się promować to forum jeśli ową pomoc otrzymam.

leggo
komentarz
komentarz

Definicja tła powinna znajdować się w pliku [i]styles/prosilver/theme/common.css[/i], wewnątrz selektora [b]body[/b]. Może być to jednak zdefiniowane w innym miejscu, zależnie od stylu, dlatego podaj link do forum.

Zagubiony87
komentarz
komentarz (edytowane)
leggo
komentarz
komentarz

Plik CSS znajduje się w tym miejscu: http://ethardia.mojeforum.net/templates/melanomic/melanomic.css

A obraz używany jako tło określony jest w ostatniej deklaracji selektora [b]body[/b].

Teraz wygląda to tak:

 /* General page style. The scroll bar colours only visible in IE5.5+ */
body {
        ...
	background-image: url(images/tlo.gif);
}

Zmień zawartość nawiasu z [i]images/tlo.gif[/i] na adres nowego tła, lub podmień plik [i]tlo.gif[/i] na nowe tło i powinno być ok.

 

Niewykluczone, że będziesz musiał jeszcze odświeżyć szablon stylu w panelu.

Zagubiony87
komentarz
komentarz