x-kom hosting

Zmiana Visty na XP Amilo Li 2735

Nazwa nie ma znaczenia
utworzono
utworzono

Witam,jestem nowym użytkownikiem forum,więc z tego miejsca witam wszystkich :)

Jestem zupełnie zielony w formatowaniu komputera,a tym bardziej zmiany systemu operacyjnego.
Szukałem przez kilka dni odpowiedzi na moje pytania jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Mój problem jest następujący:

Posiadam laptopa Fujitsu Siemens Amilo Li 2735 z Vistą
Chcę sformatować go,ale po formacie mieć Windowsa XP SP3
Co muszę przygotować do formatu?
Jak zrobić format?
Skąd pobiorę sterowniki i jak je zainstalować?

POGROMCANEO
komentarz
komentarz

Witaj!
Mam tego samego laptopa i zmiana na WIndows XP Service Pack 3 pomogła! Wydajność się zwiększyła :)

Rai
komentarz
komentarz

Jeśli formatujesz kompa musisz wszystkie ważne pliki zachować( nie wiem zapisać na cd/dvd, na pendrive albo na drugą partycję)

Jeśli chcesz XP to musisz mieć plytę instalacyjną i klucz. ( możesz z neta ściągnąć i zapisać ją na cd/pendrive)

Tutaj masz poradniki jak z formatować:

Sterowniki ściągniesz z Fujitsu Siemens stronki. :)
 
Jeśli nie dasz rady, to lepiej daj do serwisu( koszt 20-40 zł) albo koledze który zna się na formatowaniu.
  • 3 tygodnie później...
Nazwa nie ma znaczenia
komentarz
komentarz (edytowane)

Podczas próby instalacji Windows XP pojawił mi się komunikat Instalator nie znalazł żadnych stacji dysków twardych zainstalowanych w tym komputerze. Gdy miałem podłączony dysk zewnętrzny,system chciał zainstalować się na nim,ale tego nie chcę. Potrzebuje systemu na dysku twardym w Komputerze. Co dalej? 

 

 

Na stronie producenta nie ma sterowników pod XP,wie ktoś gdzie mogę je znaleźć?

 

 

 

 

Niestety nie udało mi się znaleźć wszystkich sterowników. Więc postawiłem go na windowsie 7. Polecam wszystkim,wydajność wzrasta :)

DHOTO
komentarz
komentarz