x-kom hosting

Laptop blokuje mi połączenie z siecią.

LucasMoura
utworzono
utworzono

Witam wszystkich,

jako, że jestem w sprawach informatyki zielony jak nie dojrzały pomidor, piszę tu by prosić o pomoc i rady. Jeśli zły dział, to przepraszam, ale nie znalazłem, bądź nie umiałem dopasować mój problem do danego działu. Przepraszam za kłopot.
Internet to: Neostrada Livebox 2.0

A więc. Zacznę od początku. Otóż, 2 dni temu otrzymałem grę FIFA Manager 13. Po włożeniu płytki z grą do napędu oraz po rozpoczęciu instalacji, wyskakuje mi okienko by zainstalować program "Origin". Na początku nie miałem pojęcia po co, ale z czasem wyjaśniło się. Musze się na tym programie zarejestrować. Po wykonaniu owej czynności i po zainstalowaniu programu próbuje się zalogować (logowanie jest potrzebne by zainstalować gre). Niestety, coś długo się ładuje. Po chwili wyskakuje mi błąd "Do pierwszego logowania wymagane jest połączenie z siecią". Se tak myślę "wtf?". I teraz tak> Internet mam. Normalnie lapek połączony jest z siecią, bo przeglądam strony szybciej niż Bolt biega po bieżni. Chodzę po Fejsbuku i innych stronach bez żadnego problemu. A Tu na programie "Origin" nie mogę się zalogować, bo połączenia z siecią jest wymagane. Nosz kurde. Dzwoniłem do Neostrady. I nic. Koleś powiedział, że dziwna sprawa. I nie pomógł mi. Więc kieruje moje prośby o pomoc do Was icon_mutny.gif Dodam, że to nie wina liveboxa. Ogólnie sieci. Byłem u dziewczyny połączyc się z internetem i problem jest nadal. U kolegi to samo. Nie mam już bladego pojęcia o co chodzi :( pomocy :(

 

Pozdrawiam.

Witek_21
komentarz
komentarz

Coś musi blokować, wyłącz firewalla oraz antywirusa i sprawdź, czy będziesz mógł się zalogować.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie