x-kom hosting

Podgląd plików w windows 8-jak to zrobić?

iwanka24
utworzono
utworzono

Jak włączyc podgląd plików w miniaturze. Mam w katalogu sporo książek, chcę widzieć ich okładki, a nie napis pdf na każdej.Jak to zrobić? z góry dzieki

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

najlepiej trzymaj lewy ctrl i kółkiem od myszki szobie dostosuj wielkość

iwanka24
komentarz
komentarz (edytowane)

jeszcze raz?-chyba nie zrozumiałam-z wykształcenia jestem filologiem-trzeba mi naprwde dobrze, wytłumaczyć komputerowe kwestie:P

Gość
komentarz
komentarz

naciśnij lewy ctrl i jak go trzymasz to kółkiem od myszki w tym folderze pokręć do góry (od siebie)

iwanka24
komentarz
komentarz (edytowane)

nie, chodzi mi po powiększenie, czy zmniejszenie plików -miniatur. Mam w katalogu ok 100 książek-do angielskiego-otwieram katalog-i zamiast widzieć okładki tych ksiązek-(bo łatwiej mi wtedy dojść do danej książki)-widzę, tylko pliki, z napisem pdf.-zamiast okładki tych ksiązek:P

ta wskazówka-nie zadziałała...

Gość
komentarz
komentarz

daj mi screena jak to wygląda, albo nie ma ikonki poprostu.

  • Dobra wypowiedź 1
iwanka24
komentarz
komentarz (edytowane)

ok chwilka

Chcę widzieć okładki tych ksiązek...każdej z osobna..

Gość
komentarz
komentarz

aha to tak wygląda to chyba nie da się z tym nic zrobić bo nie mają wgranego w sobie obrazka okładki.

iwanka24
komentarz
komentarz (edytowane)

tzn, miałam wczesniej windows 7na innym laptopie - okładki sie wyświetlały, tych samych ksiązek, skopiowałam je na nowy komputer z Windowsem 8 i okładek nie ma...

Gość
komentarz
komentarz

to może zobacz we właściwościach czy są i wgl.

a jak ich nie ma to wgraj te okładki.

iwanka24
komentarz
komentarz (edytowane)