x-kom hosting

Rezygnacja z zakupionego towaru

HQ19
utworzono
utworzono

Wiecie czy mogę zrezygnować z zakupionego towaru, jeśli termin wysyłki jest przesuwany już kolejny raz? Znajomy dokonał zakupu komputera w morele.net, i już drugi raz przesuwają termin wysyłki i w dodatku zażądali dopłaty 50 zł za dostarczenie przesyłki z piątku na sobotę. Uważam, że jest to niepoważne ze strony sklepu, gdyż to oni przesuwają ciągle termin wysyłki.

Igorrodz
komentarz
komentarz

Zawsze możesz zrezygnować z zakupu dokonanego za pośrednictwem internetu w ciągu 10 dni od otrzymania towaru - i to bez podania przyczyny. Zatem jeśli w ten sposób umowa została zawarta to wystarczy zatelefonować do sklepu i powiedzieć, że będzie się korzystało i tak z tego ustawowego uprawnienia i łatwiej dla wszystkich (mniej kłopotów) będzie gdy w ogóle rozwiąże się umowę już teraz a sklep zwróci pieniążki. Jeśli się on na to nie zgodzi pozostaje przyjąć towar a następnie wypełnić odpowiednie oświadczenie (jeśli sklep go nie dołączy to termin przesówa się bodajże do trzech miesięcy) i odesłać im paczkę z powrotem - tu jedynie straci się 2x koszty przesyłki oraz czas bo sklep może zwlekać (utrudniać sprawę) ze zwrotem kwoty zapłaconej.

Można ew. poradzić się w tej kwestii (za darmo) Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta w starostwie na terenie powiatu, w którym się mieszka (znaczy: w którym mieszka klient - kupujący).

HQ19
komentarz
komentarz

Igor, ale chodzi o to, że towar miał być wysłany bodajże 2 dni temu i ciągle jest przesuwany ten termin. W dodatku sklep zażądał dopłaty 50 zł za to, że paczka będzie z piątku na sobotę co jest chore według mnie, bo to klient może chcieć taką opcję, a nie sklep narzuca to klientowi.

Gość
komentarz
komentarz

Zapłacił czy pobranie?

HQ19
komentarz
komentarz

Pobranie oczywiście

Gość
komentarz
komentarz

To chyba domyślasz się...

HQ19
komentarz
komentarz

Tak domyślam się o co ci chodzi. Mimo wszystko chcę wiedzieć jak to jest.

Gość
komentarz
komentarz

A czemu nie chce odebrać?

HQ19
komentarz
komentarz

Bo komputer jest mu potrzebny do niedzieli i nie będzie czekał na kolejne zmiany terminów. Jak podają datę to niech się z niej wywiążą

Igorrodz
komentarz
komentarz

[quote name='HQ19' timestamp='1355433411' post='1642693'] Jak podają datę to niech się z niej wywiążą [/quote]
Owszem racja - lecz w jaki sposób ich przymusisz do wydania towaru w tym terminie? Zawsze mogą napisać, że problemy z terminową wysyłką związane są z brakiem dostępności towaru w hurtowni czy u producenta... Jak im udowodnisz, że jest inaczej?

BTW- zawsze można zmienić sklep na inny, mało ich jest w PL? ;)

HQ19
komentarz
komentarz

Ja u nich nie kupuję nic i nie zamierzam. Temat można w takim razie zamknąć:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.