sirVincent utworzono 14 listopada 2007 utworzono 14 listopada 2007 Jak ja nienawidzęęęęęęęę "łindołsów"!!!!! Przychodze ja sobie dzisiaj grzecznie, jak na prawego obywatela przystało, do pracy, zapodaję listę do wydrukowania i nagle przywitany zostaję komunikatem: "Program Spooler Subsystem App przestał działać". I wszystkie drukarki przestały być przez system widziane. Wszelkie operacje drukowania przerwane. Sugerowana przez system pomoc online nic nie pomogła. Ba, przywrócenie systemu też nie. Tudziez restarty. Czy ktoś miał juz podobne doświadczenia, tudziez mógłby służyć radą? Dziękuję.
Kamix komentarz 14 listopada 2007 komentarz 14 listopada 2007 http://support.microsoft.com/kb/810894/pl To będzie pomocne
sirVincent komentarz 14 listopada 2007 Autor komentarz 14 listopada 2007 http://support.microsoft.com/kb/810894/pl To będzie pomocne Dziękuję. Pomogło usunięcie plików z pod adresu windows/system32/spool/printers, deinstalacja i ponowna instalacja sterowników drukarki. Najśmieszniejsze, że problem powrócił przy ponownej próbie drukowania tego samego dokumentu. Przy innych tego problemu już nie było. A więc nastepował jakiś konflikt z konkretnym dokumentem. Dzięki.
mareq_k komentarz 18 stycznia 2010 komentarz 18 stycznia 2010 Chciałbym odświeżyć temat - zrobiłem już wszystko, co znalazłem na googlu - efekt jest taki,że po wywaleniu śmieci z podanych katalogów można znowu drukować - do momentu, gdy spróbuję wydrukować dokument worda !! Gdy zadzwoniłem do MS informując ich, że vista wywala się przy drukowaniu z worda (2 produkty MS!!) stwierdzili,że takie problemy obsługuje producent KOMPUTERA (FS) SIC! Pomoc techniczna microsoftu to nikomu niepotrzebna banda palantów - nie mam słów na tą instytucję! Czy ktoś mógłby mi coś poradzić (oprócz nie kupowania produktów MS) ?? Byłbym bardzo zobowiązany...
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.