x-kom hosting

Jaką Pamięć Dokupić ?

siwyWRC
utworzono
utworzono

Cześć !

Mam w komputerze jedną kość pamięci DDR2 Kingston 512 mb [(533MHz) <== nie mam tego nigdzie napisanego ale na naklejce jest napisane napięcie 1.8 V i tak to sobie wywnioskowałem].

I tutaj nasuwa się moje pytanie :

Co dokupić żeby najlepiej współgrało ze sobą aby podnieśc trochę wydajność, ponieważ już wychodzą nowe gry (mam tu na myśli NFS Pro Street) grałem sobie w demo ale troszke mi "chaczy".

Nie znam się za bardzo więc szukam odpowiedzi. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Chciałem dodać że w płycie gł mam 4 dziury na ram. Dwie niebieskie i dwie czarne (płyta Intel) ich kolejnośc to niebieska czarna niebieska czarna, czy to ma jakieś zanczenie ?? Słyszałem coś o dualu itd. le niewiem do końca co to.

snip91
komentarz
komentarz

Najlepiej kup 2x1GB Patriot LLK CL4 800 MHz i podepnij je w 2 niebieskie sloty. Tamtego 512 MB sprzedaj.

Podaj model twojej płyty głównej.

siwyWRC
komentarz
komentarz

tyle to nie mam żeby wydać. myślałem żeby dokupić teraz identyczną kość 512. ale może lepiej by było teraz dokupić 1giga ? myślę przyszłościowo kiedyś z dwoma kośćmi 512 dużo nie zdziałam jak lepiej by bylo kupić odrazu giga to chyba byłbym ku temu skłonny

snip91
komentarz
komentarz

Najlepiej to sprzedaj tem RAM i kup nowego duala 2x512MB. Z tą starą kością nowe mogą się gryźć.

siwyWRC
komentarz
komentarz

warto ta kombinować ;| , a jakby model się zgadzał ?? wizualnie to jest to samo. a jak już kupię tą drugą kość 512 to wsadzić w niebieskie gniazdo ?

snip91
komentarz
komentarz

Jak kości będą IDENTYCZNE pod każdym względem, to wsadź obie do niebieskich.

siwyWRC
komentarz
komentarz

a jak nie będa identyczne pod każdym względem to nie zadziała w niebieskiej ?? a jakbym w przyszłości kupiłnp duala 2x1gb to będzie git ładnie to wszystko grało ??

snip91
komentarz
komentarz

Jak nie będą identyczne, to włóż jedną do niebieskiej, drugą do czarnej.