x-kom hosting

Problem Z Róznymi Live-cd Na Nowym Kompie

Horuss
utworzono
utworzono

instalowac sobie za niedlugo ubuntu i chcialem najpierw zobaczyc jakies live cd

niestety tu pojawia sie problem...

na starym komputerze wszystko odpalalo ladnie, bez problemow. teraz na nowym pc-cie przy wszystkich moich trzech livecd sa problemy:

1. linux edu-cd na knoppixie:

komunikat: can't find knoppix filesystem

2. knoppix live-cd:

komunikat: kernel panic- not syncing:VFS:unable to mount root fs on unknown - block (1,3)

3. slax

komunikat: try to copy all data form cd/usb to your ide harddisk. something went wrong, we can't continue. ash: can't access tty, job control turned of

wszystkie dzieja sie podczas uruchamiania live-cd...

czym to moze byc spowodowane ? ustawieniami w biosie ? windowsem ? tym ze wszystkie partycje sa ntfs ? tym ze dysk mam sata2 ? cos z ramem ?

prosze o pomoc, jesli chodzi o linuksy to jestem troche zielony...

ps. moj nowy pc:

plyta glowna: asus p5b

proc: c2d e4500 @ 2,2 ghz

graf: gf 8600gt galaxy 256mb

dysk: Seagate Barracuda sata2 7200.10 160GB

nagrywarka: DVDR LG Multi GSA-H54L OEM

pamiec: DDR2 2x1GB PC5300 667MHz Patriot LLK CL4

zasilacz: Chieftec GPS-450AA-101A 450W

olej3232
komentarz
komentarz

Myślę że problem tkwi w Twoim procesorze! Mam to samo z C2D. Ściągnij najnowszą wersję Ubuntu!

Horuss
komentarz
komentarz

hmm no nie wiem, moze cos w tym jest

a nie da sie tego jakos naprawic ? chcialbym mimo wszystko korzystac z live cd, poza tym skad mam byc pewien ze ubuntu zadziala skoro live cd nie dziala ?

olej3232
komentarz
komentarz

Ubuntu instalujesz właśnie z LiveCD, więc skoro LiveCD nie działa to Ubuntu też się nie zainstaluje!! Ściągnij najnowszą wersję Ubuntu i nie powinno być problemu!

localh0st
komentarz
komentarz
Ubuntu instalujesz właśnie z LiveCD, więc skoro LiveCD nie działa to Ubuntu też się nie zainstaluje!! Ściągnij najnowszą wersję Ubuntu i nie powinno być problemu!