x-kom hosting

Problem Z Ram

pniedziel
utworzono
utworzono

Witam!

Kupiłem na Allegro kość RAM 512MB, podpiąłem i mam 127MB! Kupiły te same kości jeszcze dwie osoby i one mają OK? Gościu mnie oszukał czy może są one nie kontabilne z moją płyta?? :blink:

Nie znam się za bardzo na tym dlatego nie nabijacie się ze mnie :rolleyes:

dar55
komentarz
komentarz

podak model płyty głównej oraz ile masz kości ram i jakich

pniedziel
komentarz
komentarz

Nazwa płyty głównej Procomp BIW1M/BIW2M, oraz jedna kość http://www.allegro.pl/item264106662_nowe_5...c133_hynix.html , i zamiast tak jak w aukcji 512MB mam 127. W programie Everest: pamięć fizyczna:127MB a w danych kości Opis urządzenia

DIMM2: 512 MB PC133 SDRAM :blink:

dar55
komentarz
komentarz

masz zintegrowaną grafike na płycie , przez co zabiera ram , w biosie zmniejsz na 32 lub 64 => 512-64=448 i tyle ci powinno pokazywać

Konsurk
komentarz
komentarz

Zintegrowana grafika nie może zabierać aż tyle pamięci.

pniedziel
komentarz
komentarz

no właśnie w biosie jest ustawiona na 64MB, zmieniłem na 32MB i nadalto samo: 127MB :(

dar55
komentarz
komentarz

zassaj CPU-Z i sprawdź

Konsurk
komentarz
komentarz

Kupiłeś nowe czy używane?Komputer chodzi stabilnie,bez błędów itp?Pokazuje się czasami niebieski ekran z białymi napisami?

P.S Masz włożoną grafike PCI-e/AGP? Czy pracujesz na integrze?

pniedziel
komentarz
komentarz

Kupiłem używane! Komp chodzi stabilnie, nie pokazuje się niebieski ekran z białymi napisami! Znajomy informatyk powiedział, że kośc może być szybsza i nie będzie działać z płytą. Nie mam karty graficznej (nie jest mi potrzebna, ale jeśli to pomoże to mogę włożyć)

Konsurk
komentarz
komentarz

Mało prawdopodobne,że jest za szybka i nie działa.Skoro używana to może banki są uszkodzone.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie