x-kom hosting

Tablet za darmo ?

jakitab
utworzono
utworzono (edytowane)

witam

chciałem was zapytać o jedną rzecz. Mianowicie mam nie długo dostac tablet ze strony :[url="http://hotforex.com.pl/wspolpraca/tablety-goclever/"]http://hotforex.com....blety-goclever/[/url]

Jednak nie znam się na tymch sprawach i nie wiem jaki on jest, czy dobry czy nie. No i co ma ciekawego w sobie. Wiem że komputer jak ma dużo ram to jest okey, jednak przy tablecie to chyba trochę inaczej >czyż nie ?

prosze jakąś osobę która się zna niech się wypowie..

Apat
komentarz
komentarz

Szczerze to taki słabszy średniak cena rynkowa to ok 500zł, czyli można się spodziewać funkcjonalności jako czytnik e-booków, jakieś najprostsze gry też powinien odpalić choć może się ciąć, jakiś film w podróży też obejżysz czyli typowy tablet którego opłaci się brać inne za cenę niższą są raczej bardziej wkurzające niż przydatne ;) a w tabletach zasada jest taka sama jak przy komputerach najważniejszy jest procesor, pamięć ram też aczkolwiek z słabym procesorem wiele ona nie zdziała. W środku raczej nic ciekawego nie znajdziesz po prostu do przejżenia stron w internecie się nada gdy nie chcesz czekać na włączenie się PC tylko odblokowujesz sprawdzasz i już, gdy gdzieś jedziesz samochodem za pasażera wgrasz jakiś film z PC później obejżysz, albo poczytasz sb jakąś książkę choć oczy mogą trochę po TFT boleć gdy dłużej się patrzysz ;)

jakitab
komentarz
komentarz

aha dzięki za podpowiedz/ odpowiedz. Właśnie chodziło mi o takie dane od kogoś kto się zna.
Dziś właśnie go dostałęm .hmmm
www.hotforex.com.pl <tablet czyli średni ?

  • 1 miesiąc później...
Sevens
komentarz
komentarz

Tablet jest dość słaby, mało ramu, bez Bluetooth. Dobrych tabletów nie dają za darmo.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie