Rahl utworzono 15 września 2012 utworzono 15 września 2012 Przeczytałem cały regulamin i pomoc, ale dalej nie mogę się dowiedzieć jak wygląda gwarancja w Morele.net. Mógłby mnie ktoś oświecić, czy sklep zamawia kuriera/płaci za wysyłkę w przypadku serwisu gwarancyjnego? Natknąłem się na taki fragment: [quote][color=#333333][font=Tahoma, Arial][size=3]Od momentu informacji w zgłoszeniu reklamacyjnym/serwisowym, że towar serwisowany (lub wymieniony) jest gotowy do odbioru, klient ma 45 dni roboczych na odebranie swojego sprzętu z Netpunktu.[/size][/font][/color][/quote] Do najbliższego netpunktu mam 80km. Nie ma możliwości wysyłki? Z tego co wiem, inne sklepy odsyłają do domu. I jeszcze jedno pytanie. Ile trwa wysyłka? Chcę zamówić około 8 części. Zapewne najpierw trzeba je skompletować, więc jeżeli złożę zamówienie w poniedziałek, to kiedy mogę się spodziewać kuriera? Z góry dzięki za odpowiedzi
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.