Chajtek utworzono 4 sierpnia 2012 utworzono 4 sierpnia 2012 (edytowane) [color=#333333][font=Tahoma, Arial][size=3]Witam.[/size][/font][/color] [color=#333333][font=Tahoma, Arial][size=3]Złożyłem zestaw, który dostałem na początku maja. Wszystko działało jak trzeba, aż chciałem sobie podkręcić procesor 2500K - podkreślam - z literką K bo taki kupiłem, chcę zwiększyć mnożnik powyżej 41 - nie idzie, aktualizuję bios, dalej nie idzie. Co jest nie tak?[/size][/font][/color] [color=#333333][font=Tahoma, Arial][size=3]Wziąłem pudełko od procesora, a tam numer Product Code: BX80623|52500[/size][/font][/color] [color=#333333][font=Tahoma, Arial][size=3]Nie wiem czy specjalnie dostałem procesor tańszy, czy co, ale teraz to się zdenerwowałem. Nigdy nie zmieniałem procesora, wiem, że musiałbym się zaopatrzyć w pastę termo przewodzącą, ale to też kosztuje, ile potrwa ewentualna wymiana - jeśli to tak rozwiążemy?[/size][/font][/color]
cannonn komentarz 4 sierpnia 2012 komentarz 4 sierpnia 2012 Napisz zgłoszenie bezpośrednio na morele.net w swoim profilu, ale liczyłbym na odpowiedź dopiero w poniedziałek/wtorek.
Gość komentarz 4 sierpnia 2012 komentarz 4 sierpnia 2012 Widzę że trafileś na dobre forum Z pclabu przekierowali ? Widziałem twój wątek też mam tam konto
gizmo223 komentarz 5 sierpnia 2012 komentarz 5 sierpnia 2012 (edytowane) Reklamuj niezgodość towaru otrzymanego z zamówionym. Muszą uznać reklamacje nie mają innego wyjścia, jak to nie pomoże to zgłoś się do rzecznika praw konsument, a on na pewno pomoże po odpowiednim naświetleniu sprawy!
Gość komentarz 5 sierpnia 2012 komentarz 5 sierpnia 2012 Jeżeli nie uznają reklamacji zgłoś to do rzecznika praw konsumenta, ja tak zrobiłem w przypadku Ultima.pl i jeszcze mnie oficjalnie na piśmie przepraszali Ale raczej uznają... ale ja podejrzewam że robili to specjalnie, ktoś sobie pomyślał "a może nikt się nie zorientuje", ale równie dobrze może być to faktycznie pomyłka. No cóż, nigdy się tego nie dowiemy. Powodzenia z reklamacją, najlepiej załatw to drogą telefoniczną.
Chajtek komentarz 16 sierpnia 2012 Autor komentarz 16 sierpnia 2012 Odpowiedź od szanownego sklepu: [quote]Szanowni Państwo, Firma Morele.net uwzględniając argumenty klientów wydłużyła termin zgłoszenia nadawcy braków, błędów w paczce i uszkodzeń mechanicznych do 48 h (brak możliwości sprawdzenia towaru w chwili przyjęcia a jedynie możliwość sprawdzenia opakowań zewnętrznych). Niestety Państwa reklamacja nie została zgłoszona w przewidzianym czasie (ani tym bardziej w chwili odbioru przesyłki jak przewiduje kodeks cywilny). Niniejsza reklamacja została rozpatrzona negatywnie.[/quote] Ja czuję się okradziony, piszę do rzecznika.
Gość komentarz 17 sierpnia 2012 komentarz 17 sierpnia 2012 Pisz, bo to banda złodziei, dla tego ja polecam techplanet.pl ; p
gizmo223 komentarz 17 sierpnia 2012 komentarz 17 sierpnia 2012 (edytowane) [quote name='Chajtek' timestamp='1345160652' post='1561202'] Ja czuję się okradziony, piszę do rzecznika. [/quote] Nie ma co dostałeś towar niezgodny z zamówieniem, stoisz na wygranej pozycji. Tylko się upewnij czy aby na pewno nie zamówiłeś tego co ci wysłali. P.S. Odpowiedź od morele.net jest śmieszna i widać jak traktują klienta gdy się pomylą. Po prostu zamiast przeprosić klienta i naprawić błąd to oni się wypierają, że owego błędu nie popełnili
Igorrodz komentarz 17 sierpnia 2012 komentarz 17 sierpnia 2012 O ile kupiłeś peceta ze złożeniem i dostałeś kompletną skrzynkę to masz podstawy ponieważ przecież przy odbiorze nie ma możliwości sprawdzić jaki procesor dostałeś rzeczywiście (musiałbyś rozebrać peceta i sprawdzić co napisane na czapce i/lub uruchomić komputer i sprawdzić tak jakie CPU pokazuje - żaden kurier nie będzie czekał, niby ma obowiązek ale wiadomo jak rzeczywistość wygląda). Jeśli jednak kupiłeś same części to sprawdzenie czy dostałeś co zamawiałeś to kilka minut (otwarcie pudełek). Zatem zastanów się jak było i czy sam czegoś nie zaniedbałeś.
Chajtek komentarz 17 sierpnia 2012 Autor komentarz 17 sierpnia 2012 Upewniłem się, inny kod seryjny na naklejce na pudełku od Intela, inny na naklejce od morele (różnica o literkę "K"). Sprawdziłem paragon, również i5 2500K, sprawdziłem zamówienie, również i5 2500k. Dokładnie, dostałem złożoną skrzynię, czekam na odpowiedź rzecznika.
Gość komentarz 17 sierpnia 2012 komentarz 17 sierpnia 2012 Bezczelni są. Dobrze że nigdy tam nic nie kupiłem i nie kupię Na 100% opinia rzecznika będzie na twoją korzyść. A jak nie to pozostaje pobić właściciela Morele.net lub tego kto włożył procesor
MBrother komentarz 17 sierpnia 2012 komentarz 17 sierpnia 2012 http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html Tu masz fajnie opisane, ofc walcz bo oni dali d***.
Chajtek komentarz 17 sierpnia 2012 Autor komentarz 17 sierpnia 2012 Jak dla mnie to towar niezgodny z umową (świetna strona, jasne przykłady). Mam 2 lata na reklamacje. Poczekam jeszcze, aż rzecznik odpisze.
Igorrodz komentarz 17 sierpnia 2012 komentarz 17 sierpnia 2012 [quote name='Chajtek' timestamp='1345203898' post='1561463'] Dokładnie, dostałem złożoną skrzynię [/quote] Skoro tak to masz pełną rację, przy odbiorze nie miałeś możliwości sprawdzenia podzespołów - moim zdaniem jest to wada ukryta zestawu, który zamówiłeś.
Chajtek komentarz 20 sierpnia 2012 Autor komentarz 20 sierpnia 2012 Odpowiedź od rzecznika: " "Szanowny Panie Odpowiedź sklepu jest zupełnie nie na temat, gdyż dotyczy wyłącznie braków lub uszkodzeń powstałych w transporcie, zaś w Pańskim przypadku mamy do czynienia z niezgodnością towaru z umową z tytułu której, sprzedawca odpowiada przez 2 lata od wydania towaru (art. 10 ust. 1 ustawy z 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej). Powołując się na ten przepis, kiedy będzie już Pan w stanie towar odesłać, proszę wysłać reklamację i na podstawie art. 8 ust. 1 wskazanej wyżej ustawy zażądać wymiany wyznaczając termin. W reklamacji należy starannie wytłumaczyć, iż jest to niezgodność towaru z umową (zamówieniem) a nie uszkodzenie czy brak powstały w transporcie. Po bezskutecznym upływie terminu będzie Pan mógł odstąpić od umowy i zażądać zwrotu gotówki (art. 8 ust. 4 wspomnianej ustawy). Odstąpienie również powinno być w formie pisemnej. Jeżeli sprzedawca zignoruje Pańskie � �ądanie, może Pan skierować sprawę do sądu polubownego przy Inspekcji Handlowej. Warunkiem jednak rozpoznania sporu przez ten sąd jest zgoda obu jego stron – zatem Pana jako konsumenta oraz sprzedawcy; uzyskanie zgody przedsiębiorcy należy do sądu. Aby wszcząć postępowanie należy złożyć wniosek, który jest bezpłatny. Jeżeli takiej zgody nie będzie, jedyną drogą dochodzenia roszczeń będzie droga sądowa czyli wytoczenie powództwa przed sądem powszechnym właściwym ze względu na siedzibę sprzedawcy."" Piszę dalej do morele. 1
Gość komentarz 20 sierpnia 2012 komentarz 20 sierpnia 2012 (edytowane) Idź do sądu. Niech poczują co nieco te nerdy -.- Dokładnie, sklep gada nie na temat. Uważają że jesteś głupim klientem, i łykniesz. Ale mam nadzieję że przejadą się ostro
gizmo223 komentarz 20 sierpnia 2012 komentarz 20 sierpnia 2012 Może wtedy skończy się też te ciągłe wahania cen w ciągu dnia, co normalne nie jest. Zaczną wreszcie szanować klientów jak raz drugi trzeci ktoś się upomni o swoje, a nie przemilczą. Trzeba naświetlać sprawę by wiedzieli, że na laurach się nie osiada tylko dalej o klienta się walczy podwyższając jakość świadczonych usług!
Gość komentarz 21 sierpnia 2012 komentarz 21 sierpnia 2012 Nie wiem czy ktoś zauważył, ale ja od miesiąca bodajże każdemu powtarzam żeby nie kupował w morele.net, a kupował np. w Techplanet... Przy zakupie do 4000zł tam można zapłacić nawet 500zł mniej. Oni jadą po prostu na jakiejś durnej nagrodzie z 2008 roku... 4 lata minęły... Niech się ogarną zatem bo to faktycznie jest irytujące. Wepchneli klientowi inny procesor z innym pudełkiem. Szczyt bezczelności.
morele komentarz 21 sierpnia 2012 komentarz 21 sierpnia 2012 (edytowane) Witam, proszę podanie numeru RMA na priv do mnie - wyjaśnimy t[color=#ff0000]ę[/color] pomyłkę. Pozdrawiam Mateusz Zembala
Minimao komentarz 21 sierpnia 2012 komentarz 21 sierpnia 2012 (edytowane) Jeszcze 3 miesiące temu ceny na morele.net były najniższe wg. ceneo.pl. Teraz sklep jest na około 50 miejscu.(AMD Phenom 965) Dowód: [url="http://www.ceneo.pl/4650978"]http://www.ceneo.pl/4650978[/url] @djmakus Z tym, że kiedyś sklep był numerem 1 pod względem cen i podejścia do klienta. Teraz tak niestety nie jest. 1
Igorrodz komentarz 22 sierpnia 2012 komentarz 22 sierpnia 2012 [quote name='Minimao' timestamp='1345579525' post='1564631'] Z tym, że kiedyś sklep był numerem 1 pod względem cen i podejścia do klienta. Teraz tak niestety nie jest. [/quote] Dokładnie, kiedyś tak było - niestety ale teraz jest inaczej. Dlatego też tytuł tematu wydaje się prawdziwy, bez dwóch zdań. Zresztą... zresztą jak czytam starsze posty i porównuję z rzeczywistością to mnie (delikatnie mówiąc) śmiech ogarnia. Proszę bardzo: [url="http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=168147&view=findpost&p=1416939"]http://www.forumpc.p...dpost&p=1416939[/url] http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=234642&view=findpost&p=1386283 To tylko dwa przykłady. I gdzie tu otwartość na potrzeby klienta, pomoc, szukanie niskich cen i dobrych rozwiązań, gdzie tu jego zadowolenie? Z tego co ostatnio widzę (z tego tematu oraz z przypiętego [url="http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=234642&pid=1562132&st=660&#entry1562132"]http://www.forumpc.p...0[/url]) to naprawdę sklep nie wydaje się ani konkurencyjny ani profesjonalny. Niestety. I tym bardziej jest mi przykro, że kiedyś polecałem zestawy oparte o asortyment sklepu Morele.net - teraz strach polecać bo... bo sami widzicie dlaczego. I jeszcze ta sprawa autora. Oczywiście mam nadzieję że zostanie rozwiązana ale dlaczego dopiero po nagłośnieniu jej na forum i po interwencji rzecznika praw konsumentów? Żenada.
Chajtek komentarz 22 sierpnia 2012 Autor komentarz 22 sierpnia 2012 Witam. Dziękuję Wam za pomoc i nagłośnienie owej sprawy. Dziękuję także panu Mateuszowi za pomoc w pozytywnym rozwiązaniu problemu, procesor zostanie wymieniony na właściwy za pewien czas, bo ogranicza mnie teraz wyjazd. Powodem odrzucenia mojej reklamacji był błąd pracownika. Niestety, co mnie boli...Przeciętny Kowalski, który zawsze kupował zestaw w Komputroniku i jak coś było nie tak chodził do sklepu na miejscu, nagle złożył zestaw przez internet. Coś jest nie tak, więc postępuje według instrukcji i...spotyka się z odrzuceniem reklamacji. Teraz. Co on zrobi? Nic. Jeśli nie słyszał o rzeczniku lub nie słyszał o popularnych serwisach IT to na tym zakończy swoje poczynania ze sklepem, smutne, ale prawdziwe. Na szczęście od tego forum zacząłem składać PC i kiedy przyszło co do czego, to sobie przypomniałem o forum partnerskim. Pozdrawiam i liczę na mniej pomyłek takiego i innego typu w przyszłości.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.