x-kom hosting

Monitor Lcd Jaki?

kita88
utworzono
utworzono

Witam zamierzam kupić monitor LCD do 800zł tylko nie wiem jaki i na co w szczególnosci zwracać uwagę plamka,kontrast itp;/ Co myślicie o LG Flatron L194WS-SF

pozdrawiam

kita88
komentarz
komentarz

To jednym słowem odradzacie mi LG Flatron L194WS-SF

i proponujecie LG Flatron L1919S Tylko co on takiego ma od poprzednika który co widzę ma większy kontrast :P

falcon1984
komentarz
komentarz

Dołóż 100 zł i kup:

BenQ FP93GP - cena 900zł

Rewelacyjny monitor za dobre pieniądze!

Armatage
komentarz
komentarz

Podczepie się pod wątek:

Też mam zamiar kupic monitor lcd 19", 800-900 zł.

falcon - znalazłem BenQ FP93GP w apollo.pl (kosztuje tam tylko 834zł), i porownując do innych wcale nie wypada aż tak dobrze (chociaż nie znam się kompletnie :P).

Ma wiekszy kontrast od wiekszosci monitorów, ale czas reakcji 8ms, kiedy niektóre monitory w podobnej cenie mają nawet po 2ms.

falcon1984
komentarz
komentarz

Czas reakcji to mało znaczący parametr. I tak ludzie oko tego nie dostrzeże. Ja mam ten monitor i gram w różne gry i obraz jak i płynność są rewelacyjne. Zero smużenia. Zaletą tego monitora jest bardzo dobra matryca i świetna jakość kolorów. W tej cenie najlepszy jest.

kita88
komentarz
komentarz

a co mowicie na LG 19" L196WTQ?

Popek
komentarz
komentarz

Też bardzo fajny monitor ;)

Kurzun
komentarz
komentarz

Bardzo dobry monitor no i do tego Lg daje najlepsze warunki gwarancji.

byg
komentarz
komentarz

Witam.

Na dniach będę kupował nowy monitor. Fundusze jakie chcę na niego przeznaczyć to 800-900zł. Monitora używam głównie do internetu, czasami do grania w PES6 i do oglądania TV (mam tuner).

Zastanawiam się nad takowymi modelami:

Samsung 970P

Acer AL1923

BenQ FP93GP

HP LP1965

Czytałem wiele opini na temat każdego z tych modeli i każdy ma z nich jakieś wady i zalety. Osobiście najbardziej podoba mi się ten Samsung.