x-kom hosting

Pare propozycji dotyczących morelowego wątku.

wasky
utworzono
utworzono

[b]1.[/b][url="http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=234642&st=0"][size=3]Opinie, sugestie i pytania dotyczące sklepu partnerskiego morele.net [/size][/url]rozrósł się już do 37 stron i 544 postów. Ciężko jest przebrnać przez tyle materiału, żeby dowiedzieć się wszystkiego co by się chciało - co wczoraj z resztą uczyniłem :E Ilu takich się znajdzie? Wciąż będą padać te same pytania, a sledzenie czyjejś batali ze sklepem będzie niczym brazylijska telenowela.
Tutaj nie zmienia się zasadniczo nic, dalej prowadzone są luźne rozmowy na temat sklepu, pytania, marudzenie czy debaty prawne.

[b]2.[/b] Stworzenie dodatkowego podpiętego tematu: Morele.net - FAQ, gdzie umieszczone będą pytania i odpowiedzi. Przykład:

10. Czy zamawiając u was komputer z usługą składania, dostaje również kartoniki jak i cała ich zawartość?
[quote]Tak, dostarczamy wszystko... bla bla bla[/quote]

11. Korzystając z promocji zamawiam komputer i lodówke, czy darmowa wysyłka dalej mnie obowiązuje?
[quote]Niestety nie, lodówka to towar wielkogabarytowy... bla bla bla[/quote]

Do podpunktów tyczących się na przykład "zwrotu 10 dniowego" czy "wymiany 3dniowej" można dodać link:
12.Czy moge zwrocić towar jeśli coś nie będzie działało, albo mi się nie spodoba? Ile mam na to czasu?
[quote]odpowiedz Mateusza + dodatkowe informacje: [url="http://www.morele.net/pokaz_pomoc/1/"]10d[/url] [url="http://www.morele.net/pokaz_pomoc/2/"]3d[/url] [/quote]

[b]3.[/b] Osobny temat z opiniami. W głownym to wyglada tak:
post 300: Zamówiłem już sprzęt hehe :)
post 310: Dziś już powinni wysłać, ale na stronie mam status 2/4, pewnie zapomnieli 'uaktualnić'.
post 315: Od wczoraj nic się nie zmieniło QQ
post 318: JEZU CO TAK DŁUGO
post 322: Dzwoniłem do nich 5 razy po 20 minut czekałem i nic, linie zajęte, na maila nie odpisują, na gg od tygodnia czekam na odpowiedz... QQ
post 327: JEZUS MARIA gdzie żyletki?!
post 335: W końcu doszedł, ale nie ma w kartonie systemu! Jak oni tak mogą robić klienta w konia!
...
post:400: Dziekuje Panie Mateuszu za interwencje, wszystko już jest ok.

Po krótce przypomina to pewną reklame: "Chcesz wiedzieć kto jest ojcem Pablito? - kup satelite " :E

Cały temat powinien być zapełniony tylko opiniami, a nie dyskusją. Posty powinny być napisane w takiej formie: http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=234642&view=findpost&p=1442713 czyli sklep nie ma już żadnych roszczeń ze strony klienta a sprawa została zamknięta. Można wystawić rzetelną opinie po zastanowieniu się a nie pod wpływem emocji. Opisać przebieg od momentu zamówienia po odbiór paczki a kończąc na reklamacjach, ewentualnie dodać fotki jak wygląda wnętrze obudowy, cable management by monterzy z morele. Jak zamówie od nich sprzet to tak zrobie.

PS Jest tez inna opcja jezeli powyższe zostaną odrzucone. [url="http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=234642&view=findpost&p=1334425"]click[/url] w 1 poscie zrobić index, ale to jest denny pomysł, więc nvm.
Jak coś mi się przypomni to dopisze ;-p

djmakus
komentarz
komentarz (edytowane)

chyba tak będzie trzeba zrobić,
tylko teraz trzeba wyłowić te merytoryczne i często powtarzane pytania :E

wstępna lista z propozycjami FAQ (kolejność jeszcze przypadkowa :E):
[spoiler]
[b]Co należy zrobić aby skorzystać z promocji sklepu morele.net dzięki forumpc montaż za 1zł i przesyłka gratis ?[/b]
Umieścić w koszyku produkty wraz z usługą montażu i w polu „kod promocyjny” wpisać: W3FHN58JFW. Koszty wysyłki oraz cena montażu zostaną zmienione automatycznie.

[b]Co należy zrobić aby skorzystać z promocji sklepu morele.net dzięki forumpc pendrive za 1zł i przesyłka gratis ?[/b]
Umieścić w koszyku produkty oraz [u]kokretny[/u] pendrive i użyć kodu: LP4VT3IVI0.


[b]Czy przesyłka za 1zł obowiązuje przy wybraniu opcji "za pobraniem"[/b]
Nie, kod nie zwalnia z opłaty pobraniowej (14 zł) a tylko z opłaty wysyłki (16 zł).

[b]Co otrzymam razem ze złożonym komputerem[/b]
Wszystkie pudełka oraz zawarte w nich instrukcje, kable, sterowniki itp.

[b]Na ile lat udzielana jest gwarancja na złożony komputer[/b]
Gwarancja udzielana jest na każdy podzespół oddzielnie. Jest to gwarancja producenta a jej długość zależy od produktu i producenta.

[b]Czy wynegocjowany rabat z pracownikiem sklepu łączy się promocjami forum ?[/b]
Nie.



[/spoiler]

Macie własne ? To pisać! :)

wasky
komentarz
komentarz (edytowane)

[spoiler]
[b]Czy ceny w "zapisanych koszykach" będą aktualizowane automatycznie?[/b]
[quote]Oczywiscie[/quote]

[b]Czy w ramach promocji dla uzytkowników forum (składanie i wysyłka za 1zł) instalujecie też system operacyjny?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1330936263' post='1458066'] Promocja nie obejmuje instalacji systemu - jest to inna usługa [url="http://www.morele.net/montaz-komponentow-instalacja-systemu-operacyjnego-87683"]http://www.morele.ne...racyjnego-87683[/url] [/quote]

[b]Czy zamierzacie wprowadzić konfigurator zestawu komputerowego ?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1330593845' post='1455329'] Chwilowo stworzenie konfiguratora jest wstrzymane planowaną zmianą firmy dostarczającej opisy. Obecnie jakość niektórych dostarczanych opisów zostawia wiele do życzenia, nie chcielibyśmy więc w oparciu o nie tworzyć konfiguratora. Dokładnej daty więc niestety nie mogę podać. [/quote]

[b]Czy na stronie sklepu jest symulator rat?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1329121118' post='1442312'] oczywiście symulator jest - należy wrzucić do koszyka wszystkie produkty i zaznaczyć w pierwszym kroku zamówienia "Raty". Poniżej opcji płatnosci pojawi się link "Symulacja zakupów ratalnych w systemie Żagiel", który poprowadzi do takiego symulatora: [url="https://www.eraty.pl/symulator/oblicz.php?numerSklepu=24411456&wariantSklepu=1&typProduktu=0&wartoscTowarow=1876,00"]https://www.eraty.pl...Towarow=1876,00[/url] . [/quote]

[b]Czy testujecie sprzęt przed wysyłką i jak przebiega ten proces?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1328001705' post='1432871'] Pod słowem testowanie kryje się sprawdzenie, czy komputer wykrywa wszystkie podzespoły, czy są kompatybilne i czy odpowiednio startuje. [/quote]

[b]Czy morele umożliwia zakup sprzętu przy pomocy PFRONU ?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1328092267' post='1433775'] Można zakupić w ten sposób sprzęt. W komentarzu do zamówienia należy wpisać info, że zamówienie będzie refundowane z PRRONU. Gdy zamówienie jest gotowe wydajemy specjalnie przygotowaną fakturę i wraz z innymi wymaganymi dokumentami [/quote]

[b]Jeśli sprzęt ulegnie awarii to muszę go wysłać kurierem do waszej centrali czy udać się do net-punktu?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1320837665' post='1373084'] Domyślnie jeśli Klient wybiera formę realizacji zamówienia za pośrednictwem kuriera, reklamowany towar należy odesłać na adres głównej siedziby (Kraków), a jeśli jest to odbiór osobisty - to oczywiście zdajemy sprzęt do net-punktu w którym został on odebrany. [/quote]

[b]Czemu ceny w waszym sklepie zmieniają się pare razy w ciągu dnia?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1322492950' post='1386283'] Część naszych cen aktualizowana jest w oparciu o to, co dzieje się w dystrybucji. Dystrybucja aktualizuje swoje ceny w oparciu o kursy walut a te szaleją. Nasz cennik jest aktualizowany dwa razy dziennie, stąd dwa razy dziennie może zmienić się cena. Aby zapewnić jak najlepsze warunki cenowe, aktualizujemy też nasze ceny w oparciu o porównywarki cenowe, tak, aby plasować się jak najwyżej. Jeśli coś zmienia się u nich, może zmienić się u nas. [/quote]

[b]Znalazlem produkt, który w waszym sklepie ma cene dużo wyzszą niż konkurencja. Czy istanieje możliwośc negocjacji cen?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1317392724' post='1349929'] Wszystko jest zależne od asortymentu danego sklepu, niektóre zgodzę się mogą mieć niższe ceny na poszczególne produkty, są to przeważnie bardzo kosmetyczne różnice. Zawsze staramy się podzielić z Klientem końcowym jak najlepszą ceną, lecz czasem rynek na to nie pozwala (chwilowy brak towaru u głównego dostawcy, wahania walut itp.) Jeśli macie konkretne przykłady wyślijcie maila na handel@morele.net (z dopiskiem Forumpc) – przygotujemy ofertę, sprawdzimy różnicę :) Oczywiście będziemy się starać dla forumowiczów szykować „specjalne” oferty :) [/quote]

[b]Czy usługa składania komputera zawiera uporządkowanie i pospinanie kabli w obudowie?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1326355356' post='1418424']Nie ma najmiejszego problemu, nasi serwisanci tak zrobią :) Proszę tylko podczas skaładania zamówienia zamieścić informacje w "komentarzu do zamówienia" - dotyczącą montażu kabli w obudowie. [/quote]

[b]Czy rejestrując sie na tej stronie musze czekac na list potwierdzający moją rejestracje tak jak np na allegro czy od razu mogę zamawiać?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1326446074' post='1419216'] konto w żaden sposób nie jest weryfikowane i po jednominutowej rejestracji można już zamawiać, wszystkie zamówienia są realizowane. [/quote]

[b]Jakie korzyści uzyskuje klient rejestrując się na stronie morele.net? [/b]
[quote]Oczywiście rejestracja na stronie www nie jest konieczna – lecz jej brak komplikuje wiele kwestii , a co daje rejestracja ? między innymi śledzenie przesyłki – otrzymuje Pan automatyczne informacje o statusie zamówienia , przesyłki oraz można na bieżąco „podglądać” status zamówienia online – sądzę iż jest to o wiele bardzo wygodniejsza forma od np. wysyłanie maili.
Ponadto bez rejestracji nie wyraża Pan zgody na przetwarzanie danych osobowych – my takową w razie braku rejestracji konta będziemy musieli mieć – np. oświadczenie mailowe wysłane wraz z zamówieniem – udostępnimy Pana adres zamieszkania firmie kurierskiej – tak aby mogła dostarczyć przesyłkę – w świetle prawa jest to przetwarzanie danych osobowych.
Czas jaki jest potrzebny na zarejestrowanie nowego użytkownika to ok 1 minuta – sądzę że jest tego warta.[/quote]

[b]Czy konto na stronie sklepu i rachunek musi być na osobę pełnoletnią ?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327852576' post='1431685'] Nie ma takiego warunku - każdy może założyć konto i dokonywać zakupów. [/quote]

[b]Czy organizujecie jakieś promocje, wyprzedaże?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327411688' post='1427536'] Co tydzień lub co dwa tygodnie prezentujemy promocję z serii "Uwolnić Cenę" - warto zajrzeć, bo to prawdziwe okazje [/quote]

[b]Przy opcji wysyłki: odbiór w netpunkcie komputer jest składany u nich czy wysyłacie im gotowy? [/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327489791' post='1428218'] jest montowany przez netpunkt [/quote]

[b]Czy w netpunkcie mozna sprawdzic towar przed odbiorem?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327489791' post='1428218'] Jak najbardziej - wręcz zachęcamy! W wypadku nieprawidłowości można szybciej zareagować. [/quote]

[b]Ile czasu trwa składanie sprzętu wraz z wysyłka kurierska zakładając, że składam zamówienie w poniedziałek o 9:00[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327852576' post='1431685'] Złożony zestaw będzie wysłany na następny dzień (wtorek) lub srodę, chyba że którys z podzespołów jest trudno dostępny i na karcie produktu widnieje dłuższa data sprowadzenia produktu (np. 5 dni) - wtedy musielibyśmy czekać na ten jeden produkt. Najlepiej więc sprawdzić na kartach poszczególnych produktów jaki jest czas realizacji. Wysyłka odbywa się tego samego dnia, którego zestaw zostaje złożony i u klienta jest na następny dzień. [/quote]

[b]Czy moge liczyć na jakieś informacje w przypadku opóżnienia terminu dostawy?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327852576' post='1431685'] Sklep zastrzega sobie możliwość przedłużenia pierwotnej daty realizacji zamówienia z powodów losowych. W każdym takim wypadku kontaktujemy się z klientem, aby wytłumaczyć przyczynę opóźnienia i ustalić, co robić dalej. Załóżmy ze zabrakło dostępności jednego z zamawianych produktów - nasz konsultant zadzwoni z propozycja zamiennika i zapyta co robić z zamówieniem. Jednak są to przypadki rzadkie. [/quote]

[b]Ile wynosi czas oczekiwania na odbior w netpunktcie jesli na stronie wszystkie produkty sa dostepne?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327489791' post='1428218'] Datę odbioru określamy już po złożeniu zamówienia. W 95% przypadków termin realizacji to od 1 do 3 dni. [/quote]

[b]Czy jest możliwość umówienia się z kurierem na konkretną godzine, żeby nie zastał pustego domu?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327925765' post='1432237'] Podczas składania zamówienia jest pole do wypełnienia pod tytułem "Uwagi do listu przewozowego" - tam możesz zaznaczyć, w którym godzinach możesz odebrać towar, lub zaznaczyć, że kurier ma do Ciebie zadzwonić rano (z reguły i tak dzwonią) w celu ustalenia godziny odbioru. [/quote]

[b]Czy często się zdarza, że przesyłka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona? [/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1325662852' post='1410930'] Uszkodzenia mechaniczne tego typu przesyłek są rzadkością – przypadki incydentalne. [/quote]

[b]W przypadku kiedy zdecydowal bym się na wysyłke kurierem, jak mam przy nim sprawdzic zawartosc paczki? [/b]
[b]Sprawdzenie stanu czesci wewnatrz obudowy zajmuje troche czasu, do tego trzeba go odpalić. Podpisanie odbioru zazwyczaj dziala na zasadzie 'sprawdzilem i wszystko jest OK'[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327489791' post='1428218'] Klient ma prawo na drobiazgowe sprawdzenie paczki. Niestety w Polsce przykra praktyka jest taka, że kurierzy nie chcą czekać zbyt długo, wytwarzając atmosferę pospiechu . Ważne jest jednak aby dokładnie sprawdzić, czy paczka (obudowa) nie uległa uszkodzeniu mechanicznemu. Jeśli widzimy ślady uderzeń na paczce lub wręcz obudowie komputera, należy spisać protokół [/quote]

[b]Ślady uderzeń nie wyglądały grożnie i dopiero po paru minutach od odjazdu kuriera spostrzegłem, że uszkodzenia są wieksze niż przypuszczałem. Co wtedy?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327655817' post='1429540'] Dzwonimy wtedy do kuriera (mamy na to kilka godzin), aby wrócił do nas i pokazujemy mu gdzie były zniszczenia w paczce. Na tej podstawie dokonujemy reklamacji (zwrot 3-dniowy). Produkt jest do nas odsyłany i gdy tylko go otrzymujemy, wysyłamy ponownie nowe produkty. W wypadku, gdy zobaczymy już zniszczenia na samej przesyłce przy kurierze, wtedy należy odmówić odbioru paczki. [/quote]

[b]Jak[/b][b] moge złozyć reklamacje po spisaniu protokołu z kurierem?[/b]
[quote][color=black][font=Tahoma,Arial][size=3][font=arial,helvetica,sans-serif][size=4]Zgłoszenie reklamacyjne poprzez system zgłoszeń dostępne jest po zalogowaniu na stronie www.morele.net w "Moim profilu", załączając skan protokołu.[/size][/font][/size][/font][/color][/quote]

[b]Nie mam skanera, mieszkam na wsi :E i nie mam dostępu do ksero. Czy moge zrobić zdjęcie protokołu komórka?[/b]

[b]W przypadku usterek musze odsylac do was czesc kurierem czy moge zwrócić ją w najblizszym netpunkcie?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327508635' post='1428407'] Obie opcje są możliwe, ale najszybciej będzie złożyć zgłoszenie reklamacyjne na stronie (przyślemy kuriera nie czekając aż netpunkt odeśle do centrali) [/quote]


[b]Jeżeli z winy niepoprawnie złożonego sprzętu ulegnie on awarii moge wysłać go na reklamacje?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327489791' post='1428218'] Oczywiście tak. W wypadku, gdyby np. po pół roku coś się zepsuło w komputerze można reklamować usługę montażu, jednak należy wykazać wtedy, że usterka wynikła z powodu nieprawidłowego montażu (może taką ekspertyzę np. wystawić serwis produktu, który zepsuł się w wyniku montażu). Wszystkie montaże są monitorowane, także znamy stan i wygląd montowanego zestawu, możemy więc też określić, czy ewentualna usterka wynikła z powodu montażu. W praktyce jednak reklamacje montażu właściwie nie występują. [/quote]

[b]Zamówiłem zestaw + monitor, a w paczce dostarczonej przez kuriera jest tylko komputer.[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1331133031' post='1459427'] czasem monitor i zestaw wysyłane są w dwóch osobnych paczkach - jeśli jednak do końca dnia nie zgłosił się kurier z drugą paczką należy zgłosić reklamację [/quote]

[b]Jaką mam pewność, że otrzymałem sprzęt zgodny z zamówieniem i nie nastąpiła żadna pomyłka przy składaniu lub pakowaniu sprzętu ?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327852576' post='1431685'] Zapewniam, że tego typu pomyłki są rzadkością a po zmianach wprowadzonych w zeszłym tygodniu właściwie nie powinny się zdarzać. Sprzęt oczywiście należy dokładnie sprawdzić po otrzymaniu i w razie gdyby coś było nie tak skorzystać wymiany 3-dniowej. [/quote]

[b]Czy klient ma pełen wgląd we wnetrze komputera? Jeśli obudowa jest zaplombowana to usuniecie jej skutkuje utratą gwarancji?[/b]
[quote name='mateusz zembala' timestamp='1327925765' post='1432237'] Masz pełny wgląd w zestaw, nie tracisz gwarancji, nie ma żadnych plomb. [/quote]




[/spoiler]
W miare czasu będe starał się podopisywać/powklejać tego wiecej ;-p
Zwrot 10dniowy i wymiana 3dniowa ida na koniec, trzeba to jakoś ładnie zebrac do kupy ;-p

  • Dobra wypowiedź 1

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.