x-kom hosting

Zestaw za 5000 zl z morele.net

Osking
utworzono
utworzono (edytowane)

[b]#[/b]

szatanek
komentarz
komentarz

Widać sklep beznadziejny, robią ci sprzęt na odwal, montują na chama - wysyłają. Złóż reklamację, i czekaj. Teraz jedynie można popsuć im opinie, ja np. już teraz bym u nich nie kupił. Za to np. możesz kupować też na x-kom.pl, tam mają fajne ceny, sklepy normalnie mają (lublin, częstochowa), ja u nich kupuje wszystko.

Szkoda tylko że kupiłeś tak mocny komputer, gdyby był tańszy enrage był by mniejszy. Napisz do nich, najlepiej zadzwoń telefonicznie, jak to się nazywa " z ryjem", może będzie ktoś mało twardy jak woda w kranie i ulegnie, coś z tym będą musieli zrobić. Albo do rzecznika praw konsumenta.

Osking
komentarz
komentarz (edytowane)

,

Aditor
komentarz
komentarz

Ech morele coraz częściej sie to zdaża szkoda :(

Osking
komentarz
komentarz (edytowane)

Gdybym to wiedzial napewno bym u nich nie zamowil, ale ludzie polecali no i czlowieg ulegl , chociaz o sklepie nigdy nie slyszalem ...

Ale napewno tego nie popuszcze, jezeli bedzie trzeba to wynajme rzecznika praw konsumentow albo kogos kto sie tym zajmie odrazu po moim przylocie do Polski, wole wydac ta kase i im problemow narobic niz zaplacic i nie miec pewnosci czy wogole cos z tym zrobia i kiedy

oNe :)
komentarz
komentarz

A miałem u nich brać komputer. Po tym co przeczytałem tutaj i ogólnie opinie są bardzo nie ciekawe :( Nie wiem co o tym sądzić.

sUb
komentarz
komentarz

Ja brałem kompa dla kumpla, tyle że sam mu go poskładałem na miejscu i nie było problemów. Wysyłka szybka, kontakt dobry.

Bugless
komentarz
komentarz

tak tylko coraz czesciej morele zdarzaja sie wpadki z niedzialajacym sprzetem. Do tego niejednokrotnie czekasz 15 minut na infolini, az nagle jak przyjdzie Twoja kolej pani powie "Halo" i nagle "piii piii piii"

ratosluaf
komentarz
komentarz

http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=247689
2 temat dzisiaj, sklep zaczyna nas coraz bardziej niepokoić.

Osking
komentarz
komentarz

Szczerze nie polecam i radze odradzac, jezeli ktos nie ma mozliwosci odebrania sprzetu osobiscie, czyli mieszkajac blisko jakiejs placowki - nie kupujcie, znajdzcie inne sklepy bo widac robia wszystko na odpierdziel i sie niczym nie przejmuja.

niegazowany16
komentarz
komentarz

Kurcze, nie dobrze dzieje się z tym sklepem. Jak tak dalej pójdzie to stracą całkiem klientów i opinie.

morele
komentarz
komentarz

Witam serdecznie,

chciałbym dołączyć się do tematu gwoli wyjaśnienia. Od początku współpracy z forum zrealizowaliśmy kilkaset zamówień - nieraz bardzo trudnych, wieloelementowych, gdzie przy montażu okazywało się, że jeden podzespół przyszedł wadliwy z hurtowni, albo użytkownik źle dobrał podzespoły i np. nie mieszczą się w obudowie i wiele innych. Do tego dochodzi problem z samym transportem, w czasie którego poprawny montaż może się "poluzować". Stąd w niektórych (na te kilkaset - kilkunastu) zamówieniach pojawiały się problemy z terminowością, reklamacją czy montażem. Proszę zauważyć, że działamy razem od września i przy sprzedaży wysyłkowej nie ma możliwości aby na 1000 zamówień nie znalazł się niezadowolony klient. Często jest

Klienci zadowoleni rzadko wracają żeby dodać swą opinię, natomiast niezadowoleni zawsze ją wyrażą - dlatego na forum widać pewną dysproporcję (przewaga negatywnych opinii). Jednak pragnę zaznaczyć, iż z każdym klientem, który zgłosi swoje niezadowolenie ponawiamy kontakt i dochodzimy do porozumienia, żaden klient nie zostaje "pozostawiony na lodzie". Niestety pisane w złości początkowe posty pozostają. Dokładamy wszelkich starań, żeby zamówienia były realizowane jak najszybciej i najsprawniej, a reklamacje załatwiane "od ręki". W wypadku nieporozumień zawsze jest kontakt do mnie i na tym forum, także zawsze zapraszam do prośby o interwencję w razie jakiegoś problemu.

Pozdrawiam
Mateusz Zembala

  • 1 rok później...
slitek
komentarz
komentarz

Temat może i stary ale aby mylnie ktoś w przyszłości nie odczytał tego posta wyżej napiszę od siebie parę zdań...

 

 

Fakt, że negatywne opinie zawsze się pojawią, pozytywne rzadziej (choć nie zawsze, bo gdzie jak gdzie ale na forum zazwyczaj ktoś się pochwali swoim nowym nabytkiem, solidnym podejściem do klienta swojego sklepu itp.

 

Co do zdania: "żaden klient nie zostaje "pozostawiony na lodzie"." to jedyne, co mogę zrobić to wysłać link: http://www.forumpc.pl/topic/238683-ostrzegam-przed-zakupami-w-morelenet/ - Warto przeczytać przynajmniej pierwszą stronę, która konkretnie daje do myślenia (Niepokoi zarówno podejście do klienta jak i choćby fakt, że Pan Mateusz Zembala to nie Mateusz Zembala).

 

Chciałem robić zakupy w morele.net, kontakt ze sklepem jest dobry - ale przed zakupem. Nie mam gwarancji jak będzie później, a rosnąca ilość negatywnych opinii niestety solidnie niepokoi. 

Jeśli będzie to czytał ktoś, kto pracuje lub zna ludzi pracujących w morele.net to warto tu zaznaczyć, że jedna z ważniejszych rzeczy to właśnie kontakt PO zakupie, a o tym coraz więcej się słyszy.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.