x-kom hosting

Formularze w HTML

Izabella
utworzono
utworzono

Witam wszystkich serdecznie. Jestem studentką pierwszego roku informatyki i na zaliczenie mieliśmy zadanie, które niestety przerasta moją nabytą wiedzę a muszę je zrobić żeby zaliczyć semestr ;-(
Tak to wygląda:
Muszę zrobić stronę (zaczęłam w NVU), na której wstawiony miał być formularz rejestrujący następujące dane:

Imię
Nazwisko
Płeć
Data ur.
Adres
Kod pocztowy, miejscowosc
Wojewodztwo
Tel kontaktowy
e-mail
Dotychczasowe doświadczenie
Zdjęcie (tutaj ma być okienko PRZEGLĄDAJ żeby można było załadować fotkę z dysku).

Na końcu ma też być takie okienko na ptaszka ;-) że jak się kliknie to potwierdzamy, zgodę na przetwarzanie np. danych osobowych itd.

No i na końcu guzik ZAREJESTRUJ.

Powyższe dane powinny być wysyłane na maila a jeśli chce dostać lepszą ocenę to mają się znaleść na serwerze sql.

Kolega mówił mi, że powinnam mieć jakiegoś Krasnala i zrobić jakiś skrypt ale to już dla mnie kosmos.

Jak znajdzie się taki fajny ktoś kto mi pomoże to w rewanżu posprzątam mu pokój hehe ;-)

Maly1990
komentarz
komentarz

Ciezko zeby ktos ci napisał cały kod. A powiedz na kiedy to masz zrobic?

  • Dobra wypowiedź 1
Izabella
komentarz
komentarz

Na 17 marca mam poprawkę. Całego kodu nie potrzebuje. Teraz chodzi mi o to co mam zrobić jak już mam w html zrobiony ten formularz, tzn. można wpisywać wszystkie dane, są odpowiednie guziki (zarejestruj) ale po kliknięciu powinno to się odwoływać do pliku PHP, żeby wysłać dane z tego forularza na maila. Problem tkwi w tym, że nie wiem co dalej. Mam zainstalowanego Krasnala ale to mi mało daje bo tutaj już się totalnie gubie.
Aha ważne jest też to żeby wysyłać dane z formularza bez użycia programu pocztowego.
Jeśli będzie potrzeba to poźniej wkleje kod html do oceny.
PS Wielkie dzięki że odpowiedziałeś bo studiuje zaocznie , nie mając w tygodniu kontaktu z ludzmi z roku i nikt mi nie pomoże.

Maly1990
komentarz
komentarz