x-kom hosting

Ostrzegam przed zakupami w morele.net !

FriQ
komentarz
komentarz (edytowane)

Jeżeli można dopisać coś swojego to napisze, że mam obecnie podobną sytuację. Ew jak nie można, niech moderator skasuje mój post.

Otóż zakupiłem części + montaż komputera w poniedziałek tydzień temu tj 30.01.2012. Dostałem informację, że komputer zostanie wysłany w czwartek tj. 02.02.2012 - dobrze poczekam. W środę wieczorem informacja, że niestety wysyłka się opóźni o dzień tak więc wyślą w piątek tj. 03.02.2012 - lekko sfrustrowany, poczekam. W czwartek koło godz. 15.00 info - że ten mail o przełożeniu wysyłki, to błąd systemu i, że wyślą komputer o 02.02.2012(taka sama wiadomość jaką Ty dostałeś).. Wtedy byłem lekko skołowany ponieważ zamówienie było "W Realizacji (2/4)". Dobrze, myślę komp będzie w piątek. W piątek coś mnie tknęło, napisałem kilka wiadomość, bez odzewu. Wreszcie Pan Zembala zadzwonił - niestety płyta główna jest uszkodzona, coś z dyskiem i muszą wymienić. Zgodziłem się na zamianą na inną płytę i dysk, Pan Zembala obiecał, że w sobotę tj. 04.02.2012 komputer do godziny 13.00 będzie u mnie. Tak się nie stało, komputer nie doszedł nawet dzisiaj, napisałem kilka maila z wyrazem mojego zdenerwowania, zostałem przeproszony za puste obietnicę lecz "Kurier który odbiera o 20.00 paczki z magazynu nie dojechał" i dzisiaj wysyłają komputer więc jutro u mnie będzie. Status zamówienia to "W gotowe (3/4)" czekam teraz na wiadomość o nadaniu paczki. Zostałem przeproszony, dostałem rabat gdybym coś kupował u nich jeszcze. No nic, czekam. Napisałem, że jeżeli jutro nie będzie komputera to nie odbieram już paczki i idę do konkurencji.

@Off

A co do kolorów, to zawsze tak było ustalone, że czerwony należy do moderatora - jak w szkole to jest kolor nauczyciela :) A tekst i tak jest czytelny.

@EDIT

Dostałem info o wysłaniu przesyłki :) Oby wszystko działało, lecz nie wiem czy trafiłem na taki ruchliwy okres czy po prostu sklep morele.net nie dba o klienta, lecz jeżeli komuś zależy na szybkiej wysyłce to przed kupnem niech się zastanowi 2x !!

Edytowane przez FriQ
szymonek1
komentarz
komentarz

No cóż, ja zaś zamówiłem w czwartek części + składanie na początku zamówienie miało być zrealizowane 06.02 tj dziś niestety nic z tego, widzę datę jutrzejszą (wtf ? nikt nie zadzwonił,nikt nie napisał ale myślę pieprzyć to dzień w te czy w te). Jeżeli jutro zamówienie nie zostanie wysłane, nie otrzymam go w środę bez żadnych problemów - kopniak dla morele.net
[quote name='FriQ' timestamp='1328543281' post='1437674'] Oby wszystko działało, lecz nie wiem czy trafiłem na taki ruchliwy okres czy po prostu sklep morele.net nie dba o klienta [/quote]
Raczej sklep nie dba o klienta. Prosiłem Pana Zembale o to aby spróbował jakoś przyśpieszyć moje zamówienie obiecał,że postara się a tu co ? dzisiaj telefon nie odpowiadał, maile też nie przychodziło nic a jakby nie było bardzo dobrze wie,że jestem/jesteśmy z forum partnerskiego i narobimy opinii sklepu tutejszym 'zaglądającym' w pomocy złożenia komputera oraz kupienia.
Tak jak powiedziałem albo środa komputer jest u mnie albo morele.net traci klienta, podejrzewam że nie pierwszego i nie ostatniego w ciągu kilku dni.

Pozdrawiam.

FriQ
komentarz
komentarz

Proponuje ten temat przeznaczyć na wszelkie zażalenia, ja napisałem, że jeżeli jutro nie będzie u mnie komputera, przesyłki nie obiorę. I proszę, niedawno info ma maila, że komputer został wysłany. Dostałem rabat lecz wtedy gdy będę coś u nich kupował jeszcze, lecz to już nie nastąpi. Dla mnie to lekka kpnia, tyle obietnicy, aż wreszcie po tygodniu dopiero wysyłają komputer.Mam nadzieję, że wszystko będzie sprawne, bo jak nie to tak piekło rozpętam. Sklep pod względem wysyłki - fatalny.

szymonek1
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote name='FriQ' timestamp='1328560442' post='1437951'] Sklep pod względem wysyłki - fatalny. [/quote]
nie tylko.Jest więcej takich rzeczy w tym sklepie np:
1)kontakt - kto to widział,że w BOKu są kolejki i trzeba czekać po 10 a czasami 30 minut żeby się dodzwonić i ciężko dogadać z ludzmi ? w dodatku płacić za to...
2)przedstawiciele - ciężko się porozumieć nawet z Panem Zembala szefem BOK-u tzn. pisze,że kontaktować się mailowo i telefonicznie - wczoraj telefon odpowiadał ciągle 'nagraj wiadomość' a na maila otrzymałem odpowiedz dopiero po 5 godzinach roboczych.. WSTYD
3)baza danych - pisze a raczej pisało do wczoraj aż się nie upomniałem o to u Pana Mateusza Zembali, że ramy wysyłka natychmiastowa i jest ich kilka w magazynie a ja czekam nadal na co ?NA RAMY dzięki którym dzień później otrzymam komputer (o ile go dzisiaj poskładają bo RAMY nadal status 'w realizacji 3/3')
Kolejna sprawa co do bazy danych, zmieniłem zamówienie i w zamówieniu miałem 2x zestaw myszy i klawy (ten który chciałem anulować i ten nowy) cenowo też płaciłbym za oba. Pan Zembala zapewniał,że to kwestia aktualizacji bazy danych.No dobra poczekałem te kilka godzin w piątek i nic, kilka godzin w poniedziałek i nic - zadzwoniłem do BOK-u po 25 minutach spania przy cudownej muzyczce oczekiwania Pan mi anulował stary zestaw nie mogąc wytłumaczyć jak to się stało..
4)jeżeli okaże się jeszcze,że przesyłka którą dostane jest wadliwa to lepiej,żeby tym kurierem była jakaś miła Pani, bo Pan kurier może na tym źle wypaść i podziękować MORELE.NET
[quote name='FriQ' timestamp='1328560442' post='1437951'] Mam nadzieję, że wszystko będzie sprawne, bo jak nie to tak piekło rozpętam. [/quote]
jest nas dwóch,wcześniej jeszcze było wielu ..

@EDIT:
co do wad sklepu to mam jeszcze jedną.
Opóźniono mi realizację zamówienia przez te cholerne ramy i co ?Gdybym nie zwrócił uwagi na początku, że mam realizację zamówienia na 06 - wczoraj to bym nie zauważył tego,że przesunięto na dzisiaj bo NIKT nie raczył mnie poinformować.

łohohohoho jaka niespodzianka ..
przy wcześniejszych zapewnieniach przez Pana Mateusza ,że nic takiego nie nastąpi właśnie otrzymałem maila, o przesunięciu terminu realizacji zamówienia. wszystkie części mają status 'gotowe od dnia, ram od kilku godzin.
Tu pojawia się pytanie :
jacy tam ku*** specjaliści pracują,że składają komputer cały dzień !?
sam jako laik w tych sprawach bym sobie chyba szybciej poradził...
SMIECH NA SALI :haha::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:
Dbanie o klienta zalicza się do poziomu umiejętności wykonywania życiowych czynności rocznego dziecka.
@ EDIT 2
tu zaś dzwoniłem do Pana Zembali z pytaniem o co chodzi i dostaję informację, że widział mój komputer i jest składany - tu nasuwa się pytanie zatem kto pracuje przy komputerze,że robi takie błędy :o ?

Edytowane przez szymonek1
  • 2 tygodnie później...
Kasia33
komentarz
komentarz

No ja miałam tak:

3tyg temu może i więcej, zamówiłam komputer, doszedł dziś, ale procesor był inny. W zamówieniu jest Intel Core i5 2500k, ja dostałam pudełeczko a na nim Intel Core i5 2310, sprawdziłam w biosie, a tam się potwierdziło. Nie polecam tego sklepu, czekam jak sprawa się wyjaśni.

  • 2 tygodnie później...
spythere
komentarz
komentarz (edytowane)

Witam.
Szkoda, że tego tematu wcześniej nie widziałem.
U mnie sytuacja zaczyna powoli robić się śmieszna.

Status zamówienia: W REALIZACJI (2/4)
Data złożenia zamówienia: 2012-02-24 17:23:49
Data realizacji zamówienia: 2012-03-05 16:00:00
Wpłata zaksięgowana: TAK

Wszystko gotowe oprócz:
[url="http://www.morele.net/montaz-komponentow-zestaw-komputerowy-od-trzech-elementow-266770/"]Montaż komponentów - zestaw komputerowy (od trzech elementów).[/url] 1 1,00 1,00 W REALIZACJI (3/3)

Termin wysyłki już 2 raz przesunięty przez automat ale najlepsze jest to, że ja zamawiałem [b]BEZ[/b] montażu. Coś mi się wydaję, że będą morele z kopca!

Witam ponownie!
Paczka dojechała i okazało się że nie ma w niej MONITORA! WTF.... co za sklep.
Pewnie teraz zacznie się batalia o dosłanie brakującego towaru... aha i mają 24h na rozpatrzenie reklamacji.
Do tego jedna z kart graficznych jest UŻYWANA! I zamawiałem 2 takie same a przyszły 2 inne. rev. 1 i rev. 2......... RĘCE OPADAJĄ!

Edytowane przez spythere
  • 5 tygodni później...
s0sik
komentarz
komentarz (edytowane)

Wygląda na to, że sprawa dotyczy [size=3]KALEK W SERWISIE I SKŁADANIA KOMPUTERA. [/size]

Edytowane przez bub
kubasmierci
komentarz
komentarz

Czyli nie opłaca się brać "darmowego" składania tylko kupować samemu części? Ludzie złożenie kompa nie jest aż takie trudne :) po co szarpać sobie nerwy lepiej iść z częściami do jakiegoś znajomego informatyka, albo na internecie poszukać jak skręcić komputer.

  • 1 miesiąc później...
Osking
komentarz
komentarz (edytowane)

a tak wygladala sytuacja u mnie http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=248003&st=0&p=1499218&#entry1499218

Edytowane przez Osking
  • 4 miesiące później...
nowykompik
komentarz
komentarz (edytowane)

czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest karygodne. dzwoniąc o dowolnej godzinie zawsze jest 6 osób w kolejce. To jest naciąganie na pieniądze.
Zamówiłem kompa wczoraj ale w sklepie powiedzieli mi że dostawa i złożenie potrwa 6 dni. czyli otrzymałbym go we wtorek.

Zrezygnowałem z zakupu :) a firma straciła 2500zł. Być może jestem za drobnym klientem dla nich żeby mieli się przejmować.

Powodzenia morele.

PS. W sklepie nie ma żadnego kierownika ds. sprzedaży lub zamówień. Jest jedynie kierownik, Pan Zembala, który jest odpowiedzialny za wszystko i (jak powiedziano mi na infolinii) nie posiada telefonu ani kompetentnego zastępcy. Adres mailowy podany na infolinii jest nieprawidłowy.

Cytat ze strony sklepu, filozofia firmy:
"Na działania promocyjne przeznaczamy minimalne środki - pozytywna opinia zadowolonego klienta jest dla nas najlepszą reklamą."

Edytowane przez nowykompik
  • Dobra wypowiedź 1
Akselpl
komentarz
komentarz

Pan Zembala posiada telefon a nawet dwa:) Odnośnie kolejki to fakt zdarza się nawet z samego rana że jest 6 osób ale zdarza się również tak że są 2 osoby.

nowykompik
komentarz
komentarz (edytowane)

Nie ma w ogóle kontaktu do kierownika, nawet maila. Osoba na stanowisku kierowniczym nie musi mieć bezpośredniego kontaktu z klientem wtedy gdy ma do tego celu podwładnych jak np. Kierownik ds. Logistyki, kierownik ds. sprzedaży. W morelach nie ma czegoś takiego a każdy odsyła Cie do kierownika który jest notabene niedostępny.
Dziwne jest to że BOK stoi na słabym poziomie jak na sklep z ogólnopolskim zasięgiem oraz nagrodzony wyróżnieniem magazynu wprost oraz serwisu money.pl. To dumne logo "nr 1" nic nie znaczy.

Jeżeli są kolejki na infolinii po 6+ osób to chyba najwyższy czas uruchomić kolejne stanowisko obsługi. Dawno nie miałem takich problemów z kontaktem telefonicznym i mailowym.

Forum funkcjonuje bardzo dobrze. Natomiast logistyka sklepu morele.net to porażka tak samo struktura organizacyjna. Na stronie "O nas" można tam zobaczyć liste pracownikow (tak mi się wydaje) chociaż zadna z osób nie ma przypisanego stanowiska i nie wiadomo czy Pan M. Zembala to sprzątacz, dozorca czy może kierownik.

Edytowane przez nowykompik
gizmo223
komentarz
komentarz (edytowane)

A jak coś zwalalą lub klient za długo czeka na rozpatrzenie reklamacje to wysyłają swój standardowy gratis: pendrive :mur:
Śmiech na sali co teraz u nich się wyprawia, ciągle ktoś nie zadowolony z ich usług :slabe:

Edytowane przez gizmo223
  • Dobra wypowiedź 1
Akselpl
komentarz
komentarz (edytowane)

To prawie tak jakby dać dziecku tego mini cukierka :D

Edytowane przez bub
zbędny cytat
  • Dobra wypowiedź 1
gizmo223
komentarz
komentarz (edytowane)

No mniej więcej tak to można porównać, tym bardziej jest to śmieszne, że dają pendrive i mówią, że to nie ich wina z tymi problemami i jeszcze mają wąty, że klient reklamacje zgłasza. A na koniec szczyt bezczelność czyli olewania klienta na całej linii, brak kontaktu e-mail ani brak odbierania telefonów od klientów :slabe:

Edytowane przez gizmo223
  • 3 miesiące później...
Balltazar
komentarz
komentarz

No to w sumie ja te opisze przygody z morele.net
25 stycznia zamowilem plyte glowna,procesor i pamiec ram. Wybralem opcje dostawy kurierem i przedplate na konto gdyz BARDZO ZALEZY MI NA SZYBKIM DOSTARCZENIU CZESCI. W srode 30 stycznia przyjechal kurier,no w miare szybko,ale dostalem tylko sama plyte glowna,procesora i pamieci ram brak. Zadzwonilem do morele i po odczekaniu 16minut na polaczenie z pracownikiem, tlumaczylem kolejne 10minut ze napewno nie kupilem plyty glownej ga970ud3 za 849zl (taka dostalem odpowiedz) w koncu sprawa zostala wyjasniona.Zostalem zapewniony telefonicznie i emailowo ze przesylka dojdzie w poniedzialek. I tak wlasnie pisze posta w poniedzialek o godzinie 22,30 z telefonu... Po procesorze i pamieci ani sladu. Pozostaje tylko czekac.
Pozdrawiam
Maciej

gizmo223
komentarz
komentarz

morele zawsze gra na zwłokę, nie umie się przyznać do własnego błędu. Jakiś nie kompetentny pracownik lub więcej takich gagatków tam jest co pracują i obsługują zamówienia i wysyłki 

Mephic
komentarz
komentarz

Czy ktoś z kolegów słyszał o odstąpieniu od Umowy? Macie do tego pełne prawo i ja w takiej sytuacji bym z tego prawa skorzystał :)

Balltazar
komentarz
komentarz

Nadal mam prawo do odstapienia gdy odpakowalem plyte glowna ? Kto pokrywa koszty przesylki ? Jak wyglada zwrot pieniedzy ? Znow trzeba czekac 2 tygodnie ?

Mephic
komentarz
komentarz

Kupując na odległość masz 10 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny, od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że towar jest w stanie nienaruszonym. Ustawa nie wspomina tu o opakowaniu, więc nie ma znaczenia czy płytę wyjąłeś czy nie.

 

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów ...
Art. 7.
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez
podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie
dziesięciu dni
ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.
2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy
za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument
jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
To, co strony świadczyły, ulega
zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach
zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą
się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Art. 10.
1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy
się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia
jej zawarcia.


Zwrot gotówki nie później niż w terminie 14 dni.

 

Ponadto, ze względu na opcję przedpłaty masz pełne prawo do otrzymania odsetek.

 

Tu więcej:

 

http://www.pit.pl/sklepy-internetowe-musza-zwrocic-pieniadze-z-odsetkami--gazeta-podatkowa-11212/

Balltazar
komentarz
komentarz (edytowane)

Jesli kogos to interesuje to zadzwonilem dzis do nich 3 razy i dowiedzialem sie kilku smiesznych rzeczy...Wspomne tylko ze moba,ram i procka kupowalem przez allegro,wszystko bylo w jednym zestawie.okazalo sie ze dopiero dzis maja zaksiegowana wplate i wysylka procesora i ram bedzie jutro.Zaplacilem 849zl+kurier 25stycznia a wplata zaksiegowana dzis ? Wiec jakim prawem mam w domu ta plyte glowna ? Wyslali ja dla jaj ? No i jeszcze do tego wplata zaksiegowana dzis opiewa na "ogromna" kwote 50 groszy tak sie dowiedzialem od Pani Anny Kani(miala mnie informowac na bierzaco co z zamowieniem,od piatku nie dala znaku zycia i nie odpowiada na maile choc w sluchawce tak sie przedstawia tj Anna Kania) Tym razem zostalem poinformowany ze czesci dostane w czwartek...Bardzo ciekawe.NIGDY NIE MIALEM TAKIEGO PROBLEMU Z SKLEPEM INTERNETOWYM.NIE POLECAM.

Edytowane przez Balltazar
gizmo223
komentarz
komentarz (edytowane)

Umowa o odstąpieniu mówi, że towar musi być nie naruszony lecz jak sprawdzić wtedy czy działa, póki podzespołu tu płyty głównej nie wsadzisz do PCeta masz prawo zwrotu do 10 dni bez podawania przyczyny, jeśli użyjesz jej to prawo ci owe przepada bo rzeczy/przedmiot/podzespół ma być nie naruszony, czyli w takiej formie jak go dostałeś. Sklepy traktują tu owe włożenie i sprawdzenie podzespołu jak już sprzęt używany do czego mają prawo bo go użyłeś! Pamiętaj o tym

Edytowane przez gizmo223

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.