niewolno19 utworzono 18 stycznia 2012 utworzono 18 stycznia 2012 Mam problem połączenia się z internetem ten problem dziś się pojawił. Pisze, że Livebox jest połączony a pod spodem brak dostępu do internetu, siła sygnału: znakomita. Resetowałam już liveboxa lecz to nic nie dało, zmieniałam też na TP LInka i ten sam problem. Usuwałam wirusy z kompa też nic nie dało. Co to może być?
szaki komentarz 18 stycznia 2012 komentarz 18 stycznia 2012 Konfigurowałes liveboxa po resecie oczywiscie czy tam TP-Linka? Synchro łapie moze wina lini?
niewolno19 komentarz 18 stycznia 2012 Autor komentarz 18 stycznia 2012 (edytowane) Nie bo nawet nie wiem jak to zrobić, jestem w tym kompletnie zielona. [quote]Synchro łapie moze wina lini? [/quote] czyli? Dioda połączenia ciągle miga pomarańczowym światełkiem. Dioda wifi - światło ciągłe zielone. Jest jeszcze dioda z takimi trzema kwadracikami i ona też od czasu do czasu miga.
szaki komentarz 18 stycznia 2012 komentarz 18 stycznia 2012 Czyli nie łapie? Jak nie wprowadzisz danych taki LB? http://www.b227.pl/img/lrec.jpg
niewolno19 komentarz 18 stycznia 2012 Autor komentarz 18 stycznia 2012 Nie taki: http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358544/livebox_hd_02_367149323.gif Ta konfiguracja sama mi się włączyła, wpisałam login i hasło ale tak jakby nie chciało się połączyć ciągle pisze[color=black][b] trwa uwierzytelnianie ..[/b][/color]
szaki komentarz 18 stycznia 2012 komentarz 18 stycznia 2012 jaki login i hasło wpisalas? aby dostac sie do ustawien routera wpisz adres w przegladarke : 192.168.1.1 Nazwa uzytkownika: admin, hasło: adminhttp://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/livebox2/
niewolno19 komentarz 18 stycznia 2012 Autor komentarz 18 stycznia 2012 dane do połączenia z internetem całkiem inne niż podałeś wpisałam ten adres no i to jest to samo co wcześniej mi wyskakiwało, wpisałam dwa razy admin to pisze: sprawdź czy nazwa uzytkownika i hasło są poprawne Wchodziłam na tą stronę ale nic nie znalazłam co by mi pomogło.
szaki komentarz 18 stycznia 2012 komentarz 18 stycznia 2012 Pewnie zmienio dane po konfiguracji sama wczesniej konfigurowałaś ten sprzęt? Te dane to dane to domyslne dane do połczenia z routerem nie internetm. Jesli nie wchodza te dane znaczy ze router nie jest zresetowany. albo padłm, albo poprzestawiały sie dane, albo spróbuj innej przegladarki, albo z innego kompa. w kazdym razie probuj na kablu. Niestety z poziomu forum nie moge tego stwierdzić. Manuala do LB tez jak na lekarstwo w sieci. Ten TP-Link co za model
niewolno19 komentarz 18 stycznia 2012 Autor komentarz 18 stycznia 2012 Nic wcześniej nie robiłam, był tylko raz gościu podłączył mi LB i dekoder i od tamtego czasu wszystko elegancko chodziło a od kilku dniu coś internet się wieszał a dziś całkiem padł. Dane wpisywałam i takie i takie i nic..... Co do resetu wcisnęłam ten przycisk 5 sekund ale nic to nie zmieniło. Inne przeglądarki testowałam też nic a z innego kompa nie mam jak spróbować. Teraz jestem podłączona do Play'a. TP-Link Model No. TD-W8901G lecz błąd ten sam co przy LB.
szaki komentarz 18 stycznia 2012 komentarz 18 stycznia 2012 http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/livebox2/naw_pol/ Ttaj jest podane co wpisac aby połczyc sie z internetemCo do resetu. Wyłacz zasilanie LB, włacz ponownie, wcisnij reset trzymaj go około minuty do czasu jak diody zaczna migac po kolei
niewolno19 komentarz 18 stycznia 2012 Autor komentarz 18 stycznia 2012 Postępowałam krok po kroku tak jak jest na tej stronie ale to nic nie daje. Trzymałam minute ale tylko zapaliły się wszystkie, zgasły i została tylko ostatnia dioda niebieska a potem znów to samo... chyba mi pozostaje wezwać tych "fachowców" z TP ;/
szaki komentarz 18 stycznia 2012 komentarz 18 stycznia 2012 infolinia TP 801 505 505 chat https://tp.livechatinc.com/licence/13350/open_chat.cgi?invite=1&lang=pl&groups=0&trigger_unique_id=LXJF8CJauto_inviteS1325958489.5a60dd469d
niewolno19 komentarz 18 stycznia 2012 Autor komentarz 18 stycznia 2012 Wielkie dzięki mimo wszystko. Jutro bd dzwonić może coś nowego mi doradzą
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.