x-kom hosting

Tv Do Komputera

Koper0709
utworzono
utworzono

Witam!

Mam kartę graficzną NVIDIA GeForce4 MX 440. wiem nowa to ona nie jest :unsure: Ale chciałbym podłączyć telewizor do komputera, tak aby to co jest wyświetlane na kompie było na telewizorze ;) mam kabel i wszystko ale gdy podłączam telewizor nie reaguje, proszę o pomoc.... jestem kompletnie zielony w tych sprawach.

mikrus
komentarz
komentarz

nie reaguje tzn?? przełączyłeś na SVHS w tv??

Koper0709
komentarz
komentarz

No tak... DVD działa na takich ustawieniach w tym telewizorze, komputer wysyła sygnał chyba do telewizora bo jak jest podłączony kabel to w właściwościach widzę dwa ekrany, jak kabel odepnę to widzę pasek startu i pulpit :P może coś trzeba ustawić jeszcze w komputerze, sam niewiem...... <_<

mikrus
komentarz
komentarz

w kompie nic nie musisz zmieniać ja u siebie podłączam kabel włączam svhs i pojawia się obraz. pokombinuj z kablem jeszcze może coś źle podłączyłeś. a jakim kablem podłączasz?

Gość
komentarz
komentarz

A skonfigurowałeś Panel sterowania nVidia?

1Klinkij PPM na pulpicie i wybierz Panel Sterowania nVidia

2wybierz widok z gornego paska i zmien na standardowy

3w lewej czesci rozwinetego okna kliknij Wideo i telwizja a pozniej Uruchom kreatora konfiguracji telewizora

4Wybierz wyjscie wideo ktore chcesz wykorzystac i next

5Wybierz format PAL-D i kliknij next

6Wybierz Klon jako tryb wyswietlania obrazu

7Klikaj next a na koncu Finish i jesli na telewizorze pojawi sie obraz kliknij Tak jesli nie to Nie lub nic nie rob po kilkunastu sekundach powroca standardowe ustawienia

8.?Jak bedzie czarnobiały obraz kliknij w tej sekcji Wideo i telewizja Dostosuj ustawienia kolorow telewizora i przesun suwak nasycenia na 50%

PS: PLUSIK

Zapożyczone z PC Format nr11/2007

Koper0709
komentarz
komentarz

No, ok