x-kom hosting

Lista wyboru w programie Word lub Excel?

necik
utworzono
utworzono

Witam,

Poszukuję sposobu na wykonanie tabelki (jak poniżej) gdzie:
- W kolumnie "kupujący" będzie znajdywała się lista wyboru wcześniej zdefiniowanych rekordów. Po wybraniu danego rekordu treść jemu przypisana (dane kupującego - kilka linii) będzie wstawiona w tej komórce.
- W każdym nowym wierszu tej samej tabeli lista wyboru będzie automatycznie wstawiana w kolumnie "kupujący".

Czy coś takiego można łatwo i szybko zrobić np. w Wordzie? Jeżeli tak, to z góry dziękuję za wskazówki :)

djmakus
komentarz
komentarz

a nie wystarczy prosty "filtr" w excellu ?
[img]http://s2.img.pl/enZcPXH.jpg[/img]
[img]http://s2.img.pl/LWgvEpg.jpg[/img]
[img]http://s2.img.pl/HSt2xMj.jpg[/img]

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.