x-kom hosting

Doradzcie Mi Plyte Gl Plz!

Gabriel
utworzono
utworzono

witam Was,

generalnie wszystko mam juz poobczajane, oprocz plyty.

Chcialbym do tego core 2 duo tak gdzies z 2x 2.66ghz no i jednak min4 GB ramu (ewentualnie plyta, w ktora bede mogl pozniej wpakowac wraz z przyplywem kasy wiecej do 8 GB) i tu sie zaczynaja schody.

jest duzo opisow, niektore bledne, a tu sie okaze, ze sa 4 sloty, ale ddr i ddrII nie pala razem, a tu, ze max 2GB ramu itd bajzel straszny

do tego plyta musi obslugiwac Sate 3GB/s (seagate 500GB z prostopdalym sobie zazyczylem)

powiedzcie jak sie na to wszystko zapatrujecie i w co najlepiej uderzyc..

Jezeli widzicie jakies alternatywy z innym procem (wolalbym nie amd) to tez napiszcie, co polecacie. No i ewentualnie co jescze musze wziac pod uwage, zeby mi wykrylo cale 4 GB ramu pod winda. p.s. co do integry, to grafe kupie na PCIE, a najlepiej jakby nawet muzy nie miala,(ale pewnie takich juz nie ma) bo sam jestem muzykiem i kupie zewnetrzna klasy e-mu 0404

dzieki i pzdr. (aha wbrew sporym wymaganiom i temu, co tu napisalem uwzglednijcie rozne warianty cenowe)

/przenosze...

mcickx

snip91
komentarz
komentarz

Żeby winda obsłużyła 4GB RAM-u musi być to system 64-bitowy. 32-bitowy obsłuży około 3GB.

DDR i DDR2 razem nie odpalą, nie ma takiej opcji. Albo wóz albo przewóz.

Moje propozycje płyt:

http://www.apollo.pl/store/show_detail/10/32256 - 577 zł

http://www.apollo.pl/store/show_detail/10/26853 - 308 zł

Jak masz kase to warto dołożyć do tej pierwszej :)

Gabriel
komentarz
komentarz

dzieki za namiary. mam jeszcze pare niejasnoci.

powiedzcie czy oplaca sie wyszarpac komplet na allegro- proc + plyta? wydaje mi sie, ze takie sety- plyta + proc na allegro sa dosc znacznie tansze niz osobno? niby wszystko boxowe, niby tak samo, a jakby kupic osobno, to chyba bedzie sporo drozej.

nastepna sprawa, czytalem, ze goodramy to jednak pazdzierz, co polecacie zamiast tej marki? Moge troche dolozyc.