kuba199201 utworzono 6 października 2011 utworzono 6 października 2011 Witam! Czy mógłby mi ktoś powiedzieć w jaki sposób ustawić w wordzie nagłówki w jednym dokumencie (tzn. nie żeby wszystkie były takie same ale różne)?? Próbowałem z jakimiś opcjami podziału strony itp. ale za każdym razem gdy klikam tam u góry strony i wyskakuje mi żeby wpisać nagłówek, to po wpisaniu wszystkie strony w danym dokumencie mają taki sam nagłówek a chodzi mi o to żeby np. strony od 1-10 miały inny nagłówek od pozostałych stron. Sorka za chaotyczny opis ale prawie śpie xd. Z góry wielkie dzięki za odp! Pozdrawiam!
rokko komentarz 6 października 2011 komentarz 6 października 2011 Musisz podzielić dokument na sekcje, wtedy każda nowa sekcja może zawierać inny nagłówek. W bazie wiedzy Microsoft Office z łatwością znajdziesz niezbędne artykuły jak tego dokonać.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.