tychylec utworzono 29 sierpnia 2011 utworzono 29 sierpnia 2011 Witam, używacie programów biurowych, które działają na przeglądarce i nie trzeba ich instalować, wystarczy tylko dostęp do internetu? Pytam, bo ostatnio rozmawiałem z kumplem i zachęcał mnie do skorzystania z zoho, który właśnie działa na tej zasadzie.
Axel komentarz 5 września 2011 komentarz 5 września 2011 Google Docs swego czasu testowałem. Co ciekawe otworzył mi plik .doc , z którym OpenOffice nie mógł sobie wtedy poradzić. Jednak na co dzień preferuję tradycyjne pakiety, np. OpenOffice. Z Zoho jeszcze nie korzystałem.
Ollo komentarz 5 września 2011 komentarz 5 września 2011 [quote name='Axel' timestamp='1315205743' post='1336748'] Jednak na co dzień preferuję tradycyjne pakiety, np. OpenOffice. Z Zoho jeszcze nie korzystałem. [/quote] Ja zrezygnowałem z OO na rzecz Libre Office, odkąd ten pierwszy projekt przejęło Oracle. Google Docs są dobrym rozwiązaniem np. kiedy na jednym dokumencie pracuje kilka osób, ponieważ można nanosić poprawki w czasie rzeczywistym. Raz tak pracowaliśmy ze znajomymi nad prezentacją na zaliczenie.
tychylec komentarz 7 września 2011 Autor komentarz 7 września 2011 (edytowane) [quote name='Axel' timestamp='1315205743' post='1336748'] Google Docs swego czasu testowałem. Co ciekawe otworzył mi plik .doc , z którym OpenOffice nie mógł sobie wtedy poradzić. Jednak na co dzień preferuję tradycyjne pakiety, np. OpenOffice. Z Zoho jeszcze nie korzystałem. [/quote] Rozumiem. Też już próbowałem OO czy Google Docs, jakoś tak średnio mi podchodziły. Właśnie zacząłem sprawdzać Zoho, który z tego co wyczytałem staje się coraz większą konkurencją dla google.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.