x-kom hosting

Amd pheonomon II x4 955 Na którym win

DEN
utworzono
utworzono

Witam!

Który lepszy system dla amd pheonomona II x4 955 3.2ghz ? Obecnie mam XP, lepszy Win 7 czy XP i czemu :)

tracer94
komentarz
komentarz

oczywiście że windows 7 i to wersja 64 bitowa

2x więcej obliczeń wykonywane przez system/programy
lepszy wygląd
na XP (32bit) masz ram blokowany do 3,25GB około maksymalnie i więcej nie wykorzystasz ;)

MC Jay
komentarz
komentarz (edytowane)

A ja od razu powiem że z czystej ciekawości pobrałem z neta kiedyś xp'ka właśnie w wersji 64bit (tak wiem że to nielegalne, obraz 1:1 nic nie było ruszane) to od razu odczułem wolniejszą pracę systemu, i szczerze mogę się podpisać pod tym że niestety ale xp w wersji 64bit to niewypał nie wnikałem w szczegóły tego gdyż nie jestem programistą, i szczerze odradzam korzystania z niego (nie wątpię że autorowi przeszło to przez myśl), tak wiem xp był jednym z najlepszych os'ów ale czas już powoli go żegnać (aż się normalnie łezka w oku kręci)

DEN
komentarz
komentarz

gry typu counter-strike nowsze i starsze jak i nowsze wszystko bedzie lepiej ogarniać zgadza się ?

  • 2 tygodnie później...
Bartiek301
komentarz
komentarz

Mi na 7 śmiga cs.

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

niektóre programy i gry mogą nie działać, ale cs działa.

Axel
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote] A ja od razu powiem że z czystej ciekawości pobrałem z neta kiedyś xp'ka właśnie w wersji 64bit (tak wiem że to nielegalne, obraz 1:1 nic nie było ruszane) to od razu odczułem wolniejszą pracę systemu, i szczerze mogę się podpisać pod tym że niestety ale xp w wersji 64bit to niewypał nie wnikałem w szczegóły tego gdyż nie jestem programistą, i szczerze odradzam korzystania z niego (nie wątpię że autorowi przeszło to przez myśl), tak wiem xp był jednym z najlepszych os'ów ale czas już powoli go żegnać (aż się normalnie łezka w oku kręci) [/quote]
No XP pod amd64 był skopany, to fakt...