x-kom hosting

"Jaka karta graficzna do AMD Athlon64 x2 5200+, 3 GB RAM w cenie do 500 zł?".

marek95a
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam!
Proszę o wyrozumiałość bo jestem tu nowy.

Chcę kupić kartę graficzną do 500 zł. Najlepiej Jakąś 1024MB lub dobrą 512MB. Komputera używam wyłącznie do gier.

Mój sprzęt:
Procesor: AMD ATHLON 64 x2 dual core 5200+
Płyta Główna: Gigabyte GA-M52L-S3
Pamięć RAM: 3 GB
Zasilacz: Tracer 400W
Obecna karta Graficzna: Ge force 8600 GT 256MB

Prosze o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję. :D

Edytowane przez marek95a

Gość
komentarz
komentarz

Zanim kupisz kartę to kup porządny zasilacz bo na tym co masz komp może ci długo nie pochodzić.

marek95a
komentarz
komentarz (edytowane)

jaki polecacie?
Doradzcie mi bo jestem zielony w tych sprawach.

Edytowane przez marek95a
Gość
komentarz
komentarz

Na pierwszy front idzie zasilacz do wymiany http://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=31&s=212&g=132455&n=Zasilacz-ATX-AEROCOOL-VP-450-450W-aktywne-PFC-bez-kabla-zasilajacego-bulk-&w=c , ponieważ ten stanowi realne dla sprzętu oraz Sapphire 6750 http://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=10&s=72&g=140590&n=Karta-Graficzna-Radeon-HD6750-SAPPHIRE-512MB-DDR5-128bit-DVI-HDMI-DP-PCI-E-700-4000&w=c . Warto również podkręcić, aby karta nie była ograniczana.

marek95a
komentarz
komentarz (edytowane)

Proszę o więcej propozycji Zasilaczy i kart graficznych 1024MB lub dobrych 512MB, żeby się zmieścić w 500zł.
Oczywiście pasujących do mojego sprzętu.

Myślałem o: Gigabyte GTS450 1024MB 128Bit PCI-E DDR5 OC [url]http://www.proline.pl/?p=GIGA+GV-N450OC-1GI[/url] i jakimś zasilaczu 500W co sądzicie?

Edytowane przez marek95a
Gość
komentarz
komentarz

Nie ma co więcej kombinować. Sayan podał dobrą opcję.

Jeden z najtańszych dobrych, markowych zasilaczy, kartę graficzną po bardzo atrakcyjnej cenie.

Nic tylko brać.