x-kom hosting

Płyta Do Amd X2 4800

prymus
utworzono
utworzono

Witam wszystkich. Mam problem z dobraniem płyty do nowego kompa. Waham sie miedzy produktami MSI i Gigabyte w granicach 250zł. Oprócz dwurdzeniowego Athlona 64 x2 4800+ mam zamiar kupic GF 8800GTS 320 MB firmy Gigabyte własnie, 2 GB Kingstona. Z jakim chipsetem kupic płyte, czy cos z nForce czy AMD bo tu jestem zielony i nie wiem co bedzie lepsze. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdro !

sid
komentarz
komentarz

mozesz brac MSI K9N Neo-F albo Asusa M2N!! to juz twoj wybor bo obie plyty dobre!! :)

prymus
komentarz
komentarz

Hmm kolega tez mi MSI poolecał własnie. Upatrzyłem sobie model MSI K9N Neo-F V3 nForce 560 Socket AM2 (PCX/DZW/GLAN/DDR2) i bedzie mnie kosztował 237 zł :]

jacdaj
komentarz
komentarz

mnie bardzo polecają płytę DFI INFinity NF ULTRAII-M2. A skoro mnie polecają to i ja będę polecał.

Jest w miarę dobra do podkręcania itp.

Tu jest parę słów o tej płycie :) Nie wiem dokładnie ile kosztuje ale chyba między 250 a 300zł

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1700-7

dodam że ta płyta ma stare porty LPT i COM dzięki czemu nie będę musiał kombinować i szukać nowych programatorów do komórek i AVRów ;)

demarco
komentarz
komentarz

Co ??

MSI K9N dobra?

Dobre żarty

Płyta jest kiepska. Zero OC, niestabilna..

Tylko DFi Infinity

prymus
komentarz
komentarz

Ehh no ciekawie brzmi to DFI, tylko ciut ciezko dostac bo widze ja tylko na allegro. A czy Abit wchodziłby w gre ?? Na przykład ABIT AN52 NF520 sAM2 (PCX/DZ/GL/SA/RA)

jacdaj
komentarz
komentarz

patrz na czipset... nforce4ultra >>>> nforce5

tu masz 4 sklepy w których można kupić tą DFI

http://www.skapiec.pl/site/cat/13/comp/149450

prymus
komentarz
komentarz

Ehh cały problem w tym, że całego kompa składam w jednej hurtowni gdzie sporo zaoszczedze na VAT, a tam niema DFI własnie i musze sie zdecydowac na cos z ASUS, Gigabyte albo MSI. Teraz tylko co wybrac. ( OC niespecjalnie wchodzi w gre ):