x-kom hosting

Kupiłem nowy komputer - jak podłączyć do Internetu?

wkapeluszu
utworzono
utworzono (edytowane)

Do tej pory miałem 2 komputery - 1 stacjonarny i 1 laptop.
Dzisiaj kupiłem kolejny stacjonarny - co mam zrobić żeby połączył się z Internetem? W prawym dolnym rogu na pulpicie jest ikonka, po najechaniu na nią wyświetla się "Nie połączono - brak dostępnych połączeń". Nowy komputer stacjonarny jest wyposażony w kartę sieciową TP-LINK TL-WN951N ("To urządzenie działa poprawnie" na liście sprzętu). System operacyjny Windows 7.

Do starego komputera stacjonarnego podłączony jest kablem router - TP-LINK TD-W8960N. Laptop jest wyposażony w kartę sieciową. Zarówno na starym stacjonarnym i laptopie Internet działa.

Co mam zrobić żeby net działał na nowym stacjonarnym?

Proszę o pomoc, jestem laikiem jeśli chodzi o kwestie sprzętowe i konfiguracje.

Pozdrawiam!

Edytowane przez wkapeluszu

szaki
komentarz
komentarz

Połaczenie lokalne to połczenie kablem. Jesli masz poprawnie zainstalowana owa karte sieciowa TP-Linka która jest karta Wi-Fi powinno tez byc połcznie bezprzewodowe

Znajdziesz to w centrum sieci i udostepniania-Zmien ustawienia karty sieciowej

wkapeluszu
komentarz
komentarz

[quote name='szaki' timestamp='1302720320' post='1240962']
Połaczenie lokalne to połczenie kablem. Jesli masz poprawnie zainstalowana owa karte sieciowa TP-Linka która jest karta Wi-Fi powinno tez byc połcznie bezprzewodowe

Znajdziesz to w centrum sieci i udostepniania-Zmien ustawienia karty sieciowej
[/quote]



Wszedłem w "Zmień ustawienia karty sieciowej" i są dwie ikonki obok siebie:

Połączenie lokalne
Kabel sieciowy odłączony
Realtek PCIe GBE Family Controller


Połączenie sieci bezprzewodowej
Brak połączenia
TP-LINK Wireless N Adapter


Jak klikam w tą drugą to pojawia się w prawym dolnym rogu komunikat "Brak dostępnych połączeń"

szaki
komentarz
komentarz