x-kom hosting

Problem z Messengerem+brak dzwieku na portalach youtube etc

paulina931
utworzono
utworzono

Witam!
Jestescie moja ostatnia nadzieja.
Od ponad tygodnia wystapił u mnie blad dotyczacy programy Windows live messenger. Probowalam wlaczyc-zero nic (wyskakuje komunikat o braku dostepu do klucza HKEYS_LOCATION...[?]). Probowalam odinstalować, reinstalować, Wgrywać z sp1, Robiłam loga przez hijackthis, Poprostu nic! Przy kolejnych probach zainstalowanai pojawiał m i się komunikat dotyczacy Content.IE5/8W21PSNJ/wlsetup-web.exe(nieodpowiednia aplikacja systemu Win32). W komputerach jestem zielona i poprostu nei wiem co robic(szukalam na forum poradnikow nic nie znalazlam neistety :()
Wklejam loga z Hijackthis:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 22:04:19, on 2011-04-01
Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\avastUI.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Nowe Gadu-Gadu\gg.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\tcpsvcs.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\Program Files\Nowe Gadu-Gadu\spellchecker_gg.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =