x-kom hosting

Problem ze slotem

Mateusyk
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam.
Otóż mam taki problem, posiadam płyte główna solteka ([url="http://pcarena.pl/articles/show/75093/Soltek-SL-75FRN2-L.html"]TU MAMY DOKLADNY OPIS[/url]) i obecnie mam wpięte 2 kości ram po 512 mb ,a mam na zbyciu jeszcze jeda kość ram, jednak kiedy ją podłączam w ten czarny slot(zdjęcia na podanej przeze mnie stronie)komputer odpala się ale nic się nie dzieje...;/ Tak więc nie wiem wkońcu ile mam tych slotów. ;/ Na tej stronie (o ile dobrze czytam, jestem w tych sprawach "zielony") jest napisane ,że posiadam 3 sloty pod pamieć. Proszę o pomoc lub ewentualne sprostowanie tego co mogłem źle wywnioskować z podanej przeze mnie strony.
Pozdrawiam.

Edytowane przez Mateusyk

Pluto
komentarz
komentarz

Jaka pojemnosc ma 3 kość ramu i jaki masz zasiacz?

Mateusyk
komentarz
komentarz (edytowane)

3 kość ramu ma pojemność 512 mb a moj zasilacz to [url="http://www.chieftec.eu/index.php?id=110&option=com_content&task=view&lang=EN"]CHIFEFTEC MODEL: GPS 550 AB A[/url]

Edytowane przez Mateusyk
Ocet
komentarz
komentarz

Ciężko o dokładną instrukcję do tej płyty... :|

Czy ta dodatkowa kość jest w pełni sprawna? Spróbuj włożyć jedną starą i jedna nową kość i odpalić.

Sprawdź czy w biosie jest opcja ustawień trybu Dual-channel pamięci. Jeżeli jest, spróbuj wyłączyć i sprawdź czy odpali. :)

Gość
komentarz
komentarz