x-kom hosting

System(y) Operacyjny(e)

lukiwch
utworzono
utworzono

Witam. Mam pytanie ponieważ posiadam na lapku windowsa Vista. Krótko mówiąc wnerwia mnie już ten system i chciałbym zainstalować XP. Czy moge zainstalowac XP na drugiej partycji poniewaz nie chce usowac Viste czy jestem zmuszony do zastapienia go XP?? Pytam bo jestem w tej kwestii zielony. Pozdrawiam

mikrus
komentarz
komentarz

możesz zainstalować xp na drugim dysku niewywalając visty ale...

po zainstalowaniu xp po viscie będzie ci się odpalać tylko vista. i nie zakończysz instalacji xp bez zabawy bootmanagerem.

po pierwszym restarcie instalacji xp w viscie odpal Vista Boot PRO który powinien załatwić resztę

tazman
komentarz
komentarz

Jeśłi masz dysk sata to jest mały problem, musisz sciagnąć do niego stery i wgrać je . wejdz do biosu lapka f10, przejdz do system configuration i zaznacz pozycję sata Native Support i wybierz disable, potwierdź zmiany .Musisz uruchomic i zainstalować boot menagera , nadto zainstalować biblioteki NET Framework 2.0 a następnie VistaBoptPro 3.3. Jak to skończysz to napisze co dalej masz zrobićJeśłi masz dysk sata to jest mały problem, musisz sciagnąć do niego stery i wgrać je . wejdz do biosu lapka f10, przejdz do system configuration i zaznacz pozycję sata Native Support i wybierz disable, potwierdź zmiany .Musisz uruchomic i zainstalować boot menagera , nadto zainstalować biblioteki NET Framework 2.0 a następnie VistaBoptPro 3.3. Jak to skończysz to napisze co dalej masz zrobić

lukiwch
komentarz
komentarz

dysk mam firmy "Hitachi" wiec stery mam pobrac ze strony producenta czy moze z innej?? I jeszcze mam pytanie czy po tej calej operacji opisanej przez ciebie bede mogl miec viste i xp razem (oczywiscie na oddzielnych partycjach) bez problemow??

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie